نرم افزار و اینترنت

امکان افزودن متن به تصاویر پست های اینستاگرام فراهم شد

اگر شما به طور مکرر از اینستاگرام استفاده می‌کنید، احتمالاً تا به حال استوری‌هایی با متن منتشر کرده‌اید که روشی آسان برای ارتباط با دنبال‌کنندگانتان است. اما آیا می‌دانستید که حالا می‌توانید هر متنی را که می‌خواهید در پست‌های فید خود تایپ کنید؟ اینستاگرام به تازگی ویژگی جدیدی را برای افزودن متن به پست‌های فید و کروسل معرفی کرده است.

شما می‌توانید هر عکسی را انتخاب کرده و پیش از ارسال پست، متنی بر روی آن قرار دهید. این تنها یک داستان نیست، بلکه در فید اسکرول اینستاگرام به صورت دائمی در پروفایل شما باقی می‌ماند، مگر اینکه پست را حذف یا آرشیو کنید. تاکنون، استفاده از برنامه‌های شخص ثالث مانند Canva برای به اشتراک گذاشتن پست‌های فید اینستاگرام که شامل متن می‌شوند، رایج بوده است. اما ویژگی جدید اینستاگرام این مرحله اضافی را برای به اشتراک گذاری تصاویر با متن حذف می‌کند.

از آنجا که ویژگی متن بومی بیشتر برای پست‌های سریع و ساده طراحی شده است، برخی افراد ممکن است همچنان از Canva برای ارتقاء پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنند، به ویژه اگر گرافیک‌های آن‌ها پیچیده یا دقیق باشد. آشنایی با نحوه ارسال پست در اینستاگرام، اولین گام برای تسهیل این فرآیند برای کاربران روزمره است. در اینجا مراحل آن آورده شده است:

  • برای شروع یک پست در اینستاگرام، روی نشانه مثبت در منوی پایین یا گوشه بالا سمت راست صفحه پروفایل خود ضربه بزنید. اگر منوی ایجاد نمایان شد، روی گزینه Post ضربه بزنید.
  • تصویر یا تصاویر مورد نظرتان را از بخش Recents انتخاب کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.
  • روی آیکون Aa در بالا کلیک کنید. متن مورد نظرتان را تایپ کرده، سپس فونت، رنگ و سبک آن را مانند ویرایش در استوری‌های اینستاگرام تغییر دهید. سپس روی دکمه Next ضربه بزنید.
  • جزئیات بیشتری به پست اضافه کرده و روی دکمه Share بزنید. 

     

توجه داشته باشید که پس از ارسال، امکان ویرایش متن وجود ندارد، پس قبل از اشتراک‌گذاری از صحت آن اطمینان حاصل کنید. اگر کروسل ارسال کرده‌اید و خطایی در متن مشاهده کردید، می‌توانید تک تصویر را بدون حذف کل پست، پاک کنید. چه می‌خواهید یک نقل قول کوتاه، داستان خنده‌دار یا پیامی صمیمانه را به اشتراک بگذارید، این به‌روزرسانی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به پست‌های خود در فید شخصیت ببخشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا