نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن Blackmagic Camera با پشتیبانی از گوشی وان پلاس و شیائومی به روز شد

Blackmagic Design اخیراً نرم‌افزار Blackmagic Camera را برای دستگاه‌های اندروید عرضه کرده است. این اپلیکیشن، که بر پایه سیستم‌عامل دوربین‌های فیلمبرداری دیجیتال Blackmagic طراحی شده، به کاربران اندروید دسترسی به مجموعه‌ای از ابزارهای تخصصی را می‌دهد.

علاوه بر این، از Blackmagic Cloud پشتیبانی می‌کند که همکاری بدون درز با ویرایشگران و رنگ‌آمیزان در سرتاسر دنیا را ممکن می‌سازد. این اپلیکیشن پیش‌تر با دستگاه‌های پیکسل و گلکسی نظیر سامسونگ گلکسی اس 24/24 پلاس/24 اولترا، گلکسی اس 23/23 پلاس/23 اولترا، پیکسل 7 و 7 پرو،  و 8 پرو سازگار بود. جدیدترین اطلاعات حاکی از آن است که این اپلیکیشن حالا برای کاربران شیائومی و وان پلاس نیز قابل دسترسی است.

امروز، بلک مجیک دیزاین به طور رسمی اعلام کرد که آپدیت نسخه 1.1 اپ Blackmagic Camera برای اندروید منتشر شده است. اکنون این برنامه از دستگاه‌های بیشتری از جمله شیائومی 13 و 14، وان پلاس 11 و 12، گلکسی اس 21 و اس 22، و پیکسل 6، 6 پرو و 6a پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر در حال ضبط را روی صفحه نمایش بزرگتری مشاهده کنند، که به آنها در تنظیم دقیق فوکوس و نوردهی کمک می‌کند.

علاوه بر این، امکان اتصال به چندین مانیتور فراهم شده تا تمام افراد حاضر در پروژه بتوانند ضبط را مشاهده کنند. به‌روزرسانی جدید همچنین قابلیت کنترل فوکوس را به دوربین افزوده است، که به کاربران اجازه می‌دهد نقطه فوکوس لنز را در طول عکاسی مداوم تغییر دهند و به تدریج فوکوس را بین سه نقطه فوکوس از پیش تعیین شده در پیش‌زمینه یا پس‌زمینه جابجا کنند.

این ویژگی می‌تواند به جلب توجه بیننده به عناصر مختلف در تصویر کمک کند. به‌روزرسانی جدید همچنین از همگام‌سازی مستقیم رسانه‌ها با حساب‌های Blackmagic Cloud Organizations پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد هنگام ورود به سیستم، رسانه‌ها را با حساب شخصی یا سازمانی خود همگام‌سازی کنند و فرآیند کاری را سرعت ببخشند.

علاوه بر این، کاربر می‌تواند در زمان ضبط، صفحه نمایش را کم نور کند، کاهش نویز یا شارپنینگ را بر روی تصاویر اعمال کند و از LUT‌های سه‌بعدی استفاده کند. همچنین، کاربر می‌تواند پارامترهای مختلفی مانند نرخ فریم، زاویه شاتر، تعادل رنگ سفید و ISO را به راحتی تنظیم نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا