سخت افزار

AMD نسخه پیش نمایش تکنیکال Fluid Motion Frames 2 را عرضه کرد

اگر شما یک کامپیوتر بازی با پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 7000 یا 6000 دارید، احتمالاً با ویژگی AMD Fluid Motion Frames (AFMF) آشنا هستید. در اکتبر 2023، AMD نسخه پیش‌نمایشی از درایور Adrenalin Edition خود را منتشر کرد که پشتیبانی از فناوری Fluid Motion Frames را به هزاران بازی رایانه‌ای افزود.

امروز، AMD نسخه پیش‌نمایش دیگری را برای درایورهای خود ارائه می‌دهد که مربوط به فناوری جدید Fluid Motion Frames 2 است. این شرکت ادعا می‌کند که این نسخه یک “به‌روزرسانی قابل توجه از نسخه اولیه” است و به گیمرها با پردازنده‌های گرافیکی Radeon RX 7000 یا 6000 “کیفیت بهبود یافته، تاخیر کمتر و عملکرد بهتر” را وعده می‌دهد.

در یک پست وبلاگ، AMD اعلام کرد که دو حالت جدید به AFMF 2 اضافه شده تا به گیمرها امکان کنترل بیشتری بر این ویژگی را بدهد. یکی از این حالت‌ها، حالت جستجو است که با تنظیمات خودکار پیش‌فرض برای بازی‌هایی که با وضوح 1440p و بالاتر اجرا می‌شوند، “بازگشت مجدد را برای صافی بهبود یافته AFMF کاهش می‌دهد”.

شما همچنین می‌توانید برای رزولوشن 1080p به تنظیمات استاندارد برگردید. حالت دوم، حالت عملکرد است که هدف آن کاهش بار AFMF 2 به نفع افزایش نرخ فریم در دستگاه‌های بیشتر است. AMD همچنین تأخیر در بسیاری از بازی‌ها را با استفاده از AFMF 2 کاهش داده است، از جمله Cyberpunk 2077 با کاهش تأخیر 28 درصدی و Counter-Strike 2 با کاهش تأخیر 12 درصدی. نسخه جدید همچنین از بازی‌هایی که از Vulkan و OpenGL استفاده کرده، پشتیبانی می‌کند.

شما هم اکنون می‌توانید نرم‌افزار AMD: Adrenalin Edition Preview Driver For AFMF 2 را دانلود کنید. توجه داشته باشید که این یک درایور پیش‌نمایش است و ممکن است شامل برخی اشکالات و مشکلات باشد. AMD برنامه‌ریزی کرده تا AFMF 2 را در سه‌ماهه چهارم سال 2024 به طور رسمی منتشر کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا