صوتی و تصویری

AOC از مانیتور قابل حمل 16T3EA رونمایی کرد

شرکت AOC از مانیتور قابل حمل AOC 16T3EA رونمایی کرد. مانیتور AOC 16T3EA با اندازه 15.6 اینچ (39.5 سانتی‌متر)، حاشیه‌های باریک و طراحی زیبا، برای پاسخگویی به نیازهای متخصصان و کارکنان هیبریدی طراحی شده که به دنبال یک ابزار پویا و مطمئن برای افزایش بهره‌وری و انعطاف‌پذیری در حین حرکت هستند.

AOC 16T3EA مجهز به پنل 15.6 اینچی IPS با وضوح Full HD است که یک همراه ایده‌آل و قابل حمل برای لپ‌تاپ‌هایی با اندازه مشابه محسوب می‌شود و امکان تنظیم چند مانیتور تلفن همراه را در چند ثانیه فراهم می‌آورد. این مانیتور با سهولت اتصال و قابلیت حمل، به کاربران امکان می‌دهد تا صفحه نمایش خود را به طور یکپارچه گسترش دهند و 16T3EA را برای موارد متنوعی ایده‌آل سازد.

حرفه‌ای‌ها می‌توانند از صفحه نمایش شفاف 15.6 اینچی برای کار با دو مانیتور در هتل، کتابخانه یا کافه، در زمین یا هنگام ارائه سخنرانی‌های موبایل در دفتر مشتری یا غرفه‌های نمایشگاهی استفاده کنند. این مکان‌ها می‌توانند بسیار متنوع باشند. صفحه نمایش IPS با تصاویر واضح و زوایای دید گسترده، بهره‌وری را در طول جلسات و همکاری‌ها در حین سفر یا کار بهبود می‌بخشد.

کارگران سیار و انعطاف‌پذیر از قابلیت حمل فوق‌العاده 16T3EA با ضخامت 11.5 میلی‌متر و وزن کمتر از 1.1 کیلوگرم بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند به راحتی از طریق USB Type-C (با DisplayPort Alt Mode) متصل شوند. چه در دفاتر کار مشترک و چه در سفرهای کاری، کاربران می‌توانند به آسانی یک صفحه نمایش دوم را برای افزایش بهره‌وری و انجام چندین کار همزمان، حتی در فضاهای کوچک، راه‌اندازی کنند.

گزینه چرخش خودکار داخلی انتقال بدون درز بین حالت‌های افقی و عمودی را ممکن می‌سازد و با هر فضای کاری یا نوع محتوایی سازگار است، از کار با صفحات گسترده در حالت افقی تا مرور فیدهای شبکه‌های اجتماعی در حالت عمودی. پایه تاشو امکان تنظیم زوایای دید متنوعی را فراهم می‌آورد و کیف حمل سبک وزن محافظتی در برابر خط و خش برای نمایشگر قابل حمل ارائه می‌دهد. با استفاده از براکت نصب VESA 50x50mm، می‌توان 16T3EA را در مکان‌های ثابت یا با بازوی مانیتور به کار برد.

فراتر از بهره وری، 16T3EA نیازهای سرگرمی کاربران امروزی را برآورده می کند. با حداکثر روشنایی 250 نیت، مانیتور در داخل خانه در طول روز مانند هواپیما، قطار و غیره قابل استفاده است. AOC 16T3EA از اواسط آگوست 2024 با قیمت پیشنهادی 149.99 پوند در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا