موبایل و تبلتهوش مصنوعی

سامسونگ قابلیت ترجمه زنده Galaxy AI را در المپیک پاریس به نمایش گذاشت

سامسونگ به تمام ورزشکاران در المپیک پاریس 2024 نسخه‌ای از گلکسی زد فلیپ 6 را اهدا کرده و اکنون یکی از ویژگی‌های کلیدی مورد استفاده شرکت‌کنندگان و طرفداران را معرفی نموده است. شرکت سامسونگ امروز خبر داد که این مدل تاشو جدید دارای ویژگی مترجم است که “ارتباطات معنادار” را میان ورزشکاران تقویت می‌کند.

این قابلیت به دو نفر امکان می‌دهد تا به زبان خود به صورت زنده صحبت کنند و دستگاه به طور خودکار کلمات را به دو زبان ترجمه و روی صفحه نمایش خود نشان دهد. اعضای تیم سامسونگ گلکسی، ویلما آنا هلنا مورتو از فنلاند (دو و میدانی) و الساندرو مازارا از ایتالیا (اسکیت بورد)، اظهار داشتند که این قابلیت تفاوت قابل توجهی ایجاد می‌کند، به ویژه برای کسانی که مکرراً به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کنند.

سامسونگ علاوه بر این، یک فروشگاه نمایشی در خیابان شانزه‌لیزه 125 و میدان مارینی افتتاح کرده است که در آن، بازدیدکنندگان می‌توانند جدیدترین تاشوها را امتحان کنند. بازدیدکنندگان، قابلیت مترجم را “آسان” و “کاربردی” توصیف کردند، در حالی که یکی از نمایندگان سامسونگ تأکید کرد که کلیه فرآیندها روی دستگاه و بدون نیاز به اتصال اینترنتی انجام می‌شود.

داوطلبان نیز نقش مهمی در المپیک ایفا می‌کنند و امانوئل مانتیلا جونیور از فیلیپین تأکید کرد که آنها حتی فرانسوی صحبت نمی‌کنند، اما نرم‌افزار مترجم موجود در گلکسی S24 اولترا به آنها امکان داد تا به راحتی با سایر داوطلبان ارتباط برقرار کنند. مشارکت سامسونگ در بازی‌های المپیک بسیار چشمگیر بود. این شرکت بیش از 200 دستگاه گوشی هوشمند برای پخش زنده‌ی رژه ورزشکاران فراهم کرد. این دستگاه‌ها، که همگی مدل گلکسی اس 24 اولترا بودند، در ادامه برای پخش زنده مسابقات قایقرانی نیز استفاده شدند.

فلیپ 6 نیز در مراسم اهدای مدال‌ها در پاریس نقش مهمی داشت، به ویژه در لحظه‌ای که ورزشکارانی از کره شمالی، کره جنوبی و چین با یکدیگر عکس سلفی گرفتند، که بسیاری آن را به عنوان “لحظه‌ی واقعی المپیک” در اتحاد توصیف کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا