فناوری

مایکروسافت Game Bar جدیدی برای دستگاه دستی ویندوزی توسعه می دهد

مایکروسافت امروز آزمایش نسخه جدید فشرده Game Bar خود را با Xbox Insiders آغاز کرده است. این نسخه، مشابه برنامه Xbox در کامپیوترهای ویندوزی، دارای حالت فشرده‌ای است که برای صفحه‌های نمایش کوچک‌تر، دستگاه‌های دستی مجهز به ویندوز و همچنین هنگام بازی با کنترلر در کامپیوتر طراحی شده است.

الیور ژو، مدیر ارشد محصول Xbox Experiences، توضیح داده است: “با فعال‌سازی حالت فشرده، دسترسی به ویجت‌ها و ناوبری آسان‌تر می‌شود تا اطمینان حاصل شود که به راحتی می‌توانید به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. هنگام استفاده از کنترلر، می‌توانید به سرعت بین ویجت‌ها با استفاده از دکمه‌های چپ و راست (LB/RB) جابه‌جا شوید”.

ویجت خانگی در نوار بازی فشرده، امکان مشاهده بازی‌های اخیر یا در حال اجرا را فراهم می‌کند و شما حتی می‌توانید بازی‌ها را از همین جا ترک کنید که با استفاده از کنترلر بسیار ایده‌آل است. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از کنترلر در این حالت فشرده، به گزینه‌های ویجت دسترسی پیدا کنید یا به فروشگاه ویجت مراجعه کنید تا ویژگی‌های اضافی را برای گیم بار خود دریافت نمایید.

مایکروسافت امروز در حال آزمایش این حالت فشرده جدید برای Game Bar با Xbox Insiders می‌باشد و شما می‌توانید برای آزمایش آن ثبت‌نام کرده و سپس این حالت جدید را در تنظیمات فعال سازید. مایکروسافت در ماه‌های اخیر، به تدریج برنامه Xbox خود را در ویندوز بهبود بخشیده، که شامل بهبود حالت فشرده و کنترلر برای ناوبری و راه‌اندازی بازی‌ها می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا