کنسول و بازی

فروشگاه اپیک گیمز بر روی موبایل راه اندازی شد

بیش از چهار سال پیش، فورتنایت به خاطر تلاش برای دور زدن سیستم‌های پرداخت اپل و گوگل جهت خرید V-Bucks، ارز درون‌بازی خود، از اپ استور و گوگل پلی حذف شد. این استودیو بازی سپس یک نبرد حقوقی طولانی را علیه اپل و گوگل آغاز کرد که به راه‌اندازی رسمی فروشگاه Epic Games برای iOS و اندروید منجر شد.

فورتنایت به صورت رسمی برای کاربران اندروید در سراسر جهان و کاربران iOS در اتحادیه اروپا به موبایل بازگشته است. Rocket League Sideswipe و Fall Guys نیز به آن پیوسته‌اند، که Fall Guys برای اولین بار به صورت رسمی در تلفن‌های همراه ظاهر شده است. برای اجرای این بازی‌ها، به یک آیفون با iOS 17.6 یا یک دستگاه اندروید با نسخه 7.0 یا بالاتر نیاز است. حجم فایل دانلودی 25 مگابایت می‌باشد. Fortnite و Fall Guys که توسط Epic تایید شده‌اند، از عملکرد کامل و پیشرفت حساب کاربری بین پلتفرمی برخوردار هستند.

تیم سویینی، مدیرعامل و بنیانگذار اپیک گیمز، بیان کرد:

جزر و مد در حال تغییر است و اکوسیستم موبایل سرانجام در حال باز شدن به روی رقابت است. ما از کمیسیون اروپا برای امکان راه‌اندازی فروشگاه Epic Games و عرضه بازی‌هایمان به کاربران iOS در اتحادیه اروپا قدردانی می‌کنیم.

اکنون کاربران iOS در اروپا و تمام کاربران اندروید می‌توانند به فروشگاه و بازی‌های ما دسترسی پیدا کنند، همانطور که همیشه می‌توانستند از طریق پلتفرم‌های باز مانند PC و Mac انجام دهند. این مبارزه هنوز به پایان نرسیده است، اما این پیشرفت یک گام مهم برای توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگانی است که از رقابت و انتخاب بهره‌مند می‌شوند.

عناوین موبایل اپیک گیمز از امروز در AltStore PAL در دسترس بوده و به زودی به فروشگاه‌های Aptoide برای iOS و One Store برای اندروید نیز اضافه خواهند شد. اپیک همچنین در نظر دارد تا بازی‌های خود را در فروشگاه‌های بیشتری از اپلیکیشن‌های شخص ثالث عرضه کند و بازی‌های انحصاری را برای فروشگاه موبایل خود ارائه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا