صوتی و تصویری

هایسنس ساندبارهای جدیدی را برای ارتقای بودجه و صدای برتر عرضه کرد

هایسنس محصولات صوتی خود را با افزودن ساندربارهای جدید در سری‌های HS و AX توسعه داده است. این ساندبارها برای هماهنگی با تلویزیون‌های هایسنس طراحی شده‌اند تا کیفیت صدای بهینه‌ای ارائه دهند. سری HS برای کاربرانی که به دنبال بهبود صوتی با قیمت مناسب هستند طراحی شده است. مدل HS2000 کوچک‌ترین مدل بوده و دارای صدای 2.1 کاناله با توان خروجی 240 وات می‌باشد.

مدل HS3100 صدای 3.1 کاناله را با یک اسپیکر مرکزی مخصوص و یک ساب‌ووفر خارجی به ارمغان می‌آورد و توان خروجی آن 480 وات است. مدل HS5100، صدای فراگیر 5.1 کاناله را با بلندگوهای اضافی سیم‌دار در پشت و توان خروجی مجموع 540 وات ارائه می‌دهد. تمام مدل‌های سری HS از Dolby Digital، Dolby Digital Plus و DTS Virtual:X پشتیبانی می‌کنند و دارای گزینه‌های اتصالی متنوعی مانند پورت‌های HDMI ARC، بلوتوث 5.3، نوری، AUX و USB هستند.

سری AX برای کاربرانی که به دنبال عملکرد صوتی برتر هستند طراحی شده است. مدل AX3120G با بلندگوهایی که به سمت بالا صدا پخش می‌کنند و یک ساب‌ووفر خارجی، صدای 3.1.2 کاناله را با توان 360 وات ارائه می‌دهد. مدل AX5125H با بلندگوهای بی‌سیم عقب و یک ساب‌ووفر قوی‌تر، صدای 5.1.2 کاناله را با خروجی کلی 500 وات فراهم می‌کند.

هر دو مدل از سری AX از Dolby Atmos و DTS پشتیبانی می‌کنند تا تجربه‌ای فراگیرتر از صدا را فراهم آورند و دارای گزینه‌های اتصال مشابه سری HS به علاوه دو پورت HDMI اضافی در پشت دستگاه هستند. هر دو سری دارای کنترل از راه دور، امکان نصب روی دیوار و حالت‌های مختلف اکولایزر می‌باشند. قیمت سری HS از 129 تا 299 یورو متغیر است، در حالی که قیمت سری AX از 349 تا 499 یورو متغیر بوده و بسته به مدل متفاوت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا