گجت و پوشیدنی

اپل احتمالا دو نوع جدید ایرپادز 4 در ماه آینده معرفی می کند

با نزدیک شدن به رونمایی اپل از آخرین نوآوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود در ماه آینده، شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره این رویداد در هفته‌های اخیر افزایش یافته‌اند. معمولاً اپل هر دو سال یک‌بار سری ایرپادز خود را به‌روزرسانی می‌کند و اگر این روند ادامه یابد، باید منتظر معرفی نسل چهارم ایرپادها در رویداد ماه سپتامبر باشیم. اکنون، گزارش جدیدی جزئیات بیشتری درباره ایرپاد 4 آینده ارائه داده است.

طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل قصد دارد ایرپاد 4 را در دو مدل مختلف عرضه کند تا جایگزینی برای ایرپاد 2 و ایرپاد 3 باشد. ایرپاد نسل دوم در سال 2019 و نسل سوم در سال 2021 عرضه شدند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که ایرپاد 4 شامل یک مدل پایه برای جایگزینی ایرپاد 2 و یک مدل با قیمت بالاتر برای جایگزینی ایرپاد 3 خواهد بود. علاوه بر این، مدل گران‌تر ایرپاد 4 ممکن است قابلیت حذف نویز فعال و شارژ بی‌سیم را داشته باشد، در حالی که مدل پایه از این ویژگی‌ها محروم خواهد بود. انتظار می‌رود که تفاوت‌های طراحی بین این دو مدل نیز وجود داشته باشد.

هنوز هیچ تاییدی در مورد نام‌گذاری مدل‌های جدید ایرپاد 4 وجود ندارد، اما برای تمایز بین محصولات، مدل پایه ممکن است نام‌هایی مانند “Lite” یا “Slim” را به خود بگیرد تا با مدل ادعایی آیفون 17 اسلیم همخوانی داشته باشد. انتظار می‌رود که کانکتور لایتنینگ با USB-C جایگزین شود. در حالی که قیمت دقیق ایرپادهای جدید هنوز مشخص نیست، بر اساس خط تولید فعلی می‌توانیم حدس‌هایی بزنیم. ایرپاد 2 با قیمت تقریبی 90 دلار و ایرپاد پیشرفته‌تر با قیمت 179 دلار در دسترس هستند. ایرپاد 4 احتمالاً در محدوده قیمتی مشابهی قرار خواهد گرفت.

با توجه به کاهش فاصله ایرپاد 4 میان‌رده با ایرپادز پرو، اپل ممکن است در سال آینده نیاز به به‌روزرسانی ایرپادز پرو با قیمت 249 دلار داشته باشد. ایرپاد 2 احتمالاً بلافاصله پس از عرضه ایرپاد 4 متوقف خواهد شد، در حالی که ایرپاد 3 ممکن است پیش از انقراض، برای مدتی محدود با قیمت کاهش یافته به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا