کنسول و بازی

پیش فروش کنسول دستی Zotac Zone آغاز شد

Zotac Gaming اعلام کرده که در رویداد GAMESCOM 2024 که به زودی در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، کنسول بازی دستی جدید Zone خود را رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین اعلام داشته که آمادگی دارد تا پیش‌سفارش‌ها را در مناطق مختلف و بر روی پلتفرم‌های خرده‌فروشی الکترونیکی آغاز کند. در ادامه، برخی از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه ارائه شده است:

  • پردازنده: AMD Ryzen 7 8840U با معماری Zen 4 و گرافیک RDNA 3
  • حافظه رم: 16 گیگابایت LPDDR5X-7500
  • سیستم عامل: ویندوز 11 خانگی
  • حافظه ذخیره سازی: 512 گیگابایت M.2 NVMe PCIe 4.0 x4 SSD
  • قابلیت گسترش حافظه: UHS-II microSD card reader
  • صفحه نمایش : 7 اینچ AMOLED، وضوح فول اچ دی، نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی 800 نیت
  • ارتباطات: Wi-Fi 6E، بلوتوث
  • متفرقه: سنسور اثر انگشت، دو پورت USB 4

در زمینه کنترل‌ها، Zone دارای تریگرها و استیک های آنالوگ است که با استفاده از سنسورهای هال افکت برای افزایش دقت و جلوگیری از فرسودگی طراحی شده‌اند. همچنین، تریگرهایی با قابلیت تنظیم وجود دارند که به شما امکان می‌دهند بین محرک‌های سفر کوتاه و کنترل کامل با تریگرهای آنالوگ سنتی انتخاب کنید، که با چرخاندن یک سوئیچ قابل تغییر هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته Zone، صفحه‌های شعاعی قرار داده شده در اطراف استیک های آنالوگ است که امکان تنظیم پیکربندی را با یک چرخش ساده فراهم می‌کنند، بدون اینکه در بازی شما اختلال ایجاد شود. Zotac اشاره‌ای به ترک‌پدهای دوگانه کرده است:

ترک‌پدهای دوگانه در هر دو طرف Zone تعبیه شده‌اند تا یک جایگزین برای کنترل دسکتاپ یا بازی با عناوین رایانه‌ای سنگین با ماوس بدون نیاز به تجهیزات جانبی اضافی باشند. این ویژگی‌ها تجربه بازی را بهبود می‌بخشند و به گیمرها در محیط‌های رقابتی برتری می‌دهند. علاوه بر این، Zone دارای یک گیم پد اندازه کامل، دکمه‌های ماکرو دوقلو در پشت، و D-Pad با میکروسوئیچ‌های کلیکی برای بازخورد بهتر است.

برای کسانی که Zotac Zone را انتخاب می‌کنند، یک ماه دسترسی رایگان به Xbox Game Pass ارائه می‌شود، که امکان ورود فوری به بازی‌ها را فراهم می‌کند. Zotac اعلام کرده است که Zone هم اکنون برای پیش‌سفارش آماده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا