نرم افزار و اینترنتهوش مصنوعی

نسخه iOS جدید اپلیکیشن Clipchamp با ویژگی های هوش مصنوعی

مایکروسافت امروز به‌روزرسانی مورد انتظار 2.0 را برای اپلیکیشن Clipchamp در iOS منتشر کرد. نسخه بازطراحی شده Clipchamp، با ویرایشگر ویدیویی قدرتمندی به نام Express عرضه می‌شود که امکان افزودن استیکرها، متن‌های متنوع با فونت‌های گوناگون، موسیقی پس‌زمینه، صداگذاری، انتقال‌ها، افکت‌ها و فیلترها را به شما می‌دهد.

برای نخستین بار، Clipchamp حالا مجهز به چندین ابزار هوش مصنوعی است که اجرای کارهای متفاوت مرتبط با ویدیو را ممکن می‌سازد، از جمله ایجاد خودکار زیرنویس، تولید صدای هوش مصنوعی با تبدیل متن به گفتار و تغییر قاب تصاویر منظره به حالت عمودی به صورت خودکار. همچنین، صدها الگوی آماده به شما کمک می‌کنند تا ویرایش ویدیویی خود را به سهولت آغاز کنید.

چون این بازطراحی، یک تغییر کامل در اپلیکیشن موبایل Clipchamp به شمار می‌رود، پروژه‌های قدیمی که با استفاده از نسخه قدیمی اپلیکیشن ساخته شده‌اند، با نسخه جدید سازگار نیستند. مایکروسافت به کاربران توصیه می‌کند که پیش از به‌روزرسانی، پروژه‌های موجود خود را اکسپورت کنند تا از دست نروند.

یکی دیگر از تغییرات بزرگ در این به‌روزرسانی جدید، مربوط به فرآیند احراز هویت است. در حالی که نسخه قبلی برنامه Clipchamp به کاربران امکان ورود با استفاده از گوگل، اپل یا ایمیل را می‌داد، نسخه جدید Clipchamp نیازمند یک حساب کاربری مایکروسافت برای مصرف‌کنندگان است. حساب‌های مایکروسافت مخصوص محل کار یا تحصیل، در آینده پشتیبانی خواهند شد. هم اکنون می توانید اپلیکیشن مایکروسافت Clipchamp را برای iOS از اپ استور دانلود کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا