نرم افزار و اینترنت

Google Essentials همه سرویس‌های گوگل را در یک اپلیکیشن ویندوز قرار می‌دهد

اگر در هفته‌های آینده لپ‌تاپ جدیدی از اچ پی تهیه کنید، با برنامه‌ای جدید در منوی “استارت” به نام Google Essentials روبرو خواهید شد. گوگل در روز پنجشنبه اعلام کرد که این برنامه جدید، سرویس های اصلی خود مانند Google Photos، Google Drive و Google Messages را در یک بسته واحد ارائه می‌دهد.

برنامه Google Essentials علاوه بر ارائه میانبرهایی به سرویس‌های محبوب گوگل، اطلاعات حساب کاربری و محتوای ذخیره شده شما مانند اسناد، عکس‌ها و بازی‌های گوگل پلی را به صورت متمرکز در دسترس قرار می‌دهد. مشترکین واجد شرایط همچنین به یک دوره آزمایشی دو ماهه برای فضای ذخیره‌سازی ابری Google One با ظرفیت 100 گیگابایت دسترسی پیدا خواهند کرد.

پست‌های وبلاگ خبر داده‌اند که اپلیکیشن Google Essentials تنها بر روی کامپیوترهای ویندوز قابل استفاده خواهد بود و ابتدا با لپ‌تاپ‌های جدید Hewlett-Packard (HP) که شامل مدل‌هایی مانند Spectre، Envy، Pavilion، OMEN و Victus بوده، آغاز می شود. گوگل اظهار داشته است که در نظر دارد در آینده، اپلیکیشن Essentials را برای تعداد بیشتری از برندهای ویندوزی ارائه دهد.

برنامه Google Essentials که مجموعه‌ای از خدمات گوگل را به صورت یکپارچه عرضه می‌کند، بسیار شبیه به مجموعه Windows Live Essentials قدیمی مایکروسافت است. این مجموعه به کاربران ویندوز این امکان را می‌داد که به برنامه‌هایی چون Mail، Movie Maker، Messenger و Writer به سرعت دسترسی داشته باشند. نسخه آرشیو شده‌ی نصب‌کننده Windows Live Essentials در بایگانی اینترنت قابل دسترسی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا