گجت و پوشیدنی

ایربادز اقتصادی جدید سونی حالت شفافیت و عمر باتری طولانی‌تری دارند

در سال 2021، سونی با معرفی هدفون WF-C500 به قیمت 100 دلار، محصولات مقرون‌به‌صرفه خود را به‌روزرسانی کرد. این مدل جدید با طراحی تازه، عمر باتری 10 ساعته، پشتیبانی از 360 Reality Audio و دیگر ویژگی‌ها، با قیمتی کمتر از قیمت اولیه C500 عرضه شد. حالا سونی با WF-C510، گزینه‌ای حتی ارزان‌تر با قیمت 70 دلار، بازگشته است.

شرکت تغییراتی در طراحی این هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه اعمال کرده، با مدل‌هایی که 20 درصد کوچک‌تر و 15 درصد سبک‌تر از C500 هستند. سونی ادعا می‌کند که این مدل جدید کوچک‌ترین طراحی را در میان ایربادز دارد. مدل C510 همانند نسل قبلی خود، دارای رتبه IPX4 است، بنابراین برای استفاده در طول تمرینات ورزشی مناسب بوده و از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

سونی همچنین ویژگی صدای محیطی (شفافیت) را اضافه کرده، حتی اگر این هدفون‌ها فاقد قابلیت حذف نویز فعال (ANC) باشند. وجود صدای محیطی که معمولاً تنها در هدفون‌های دارای ANC یافت می‌شود، یک مزیت قابل توجه است. علاوه بر این، این شرکت قابلیت اتصال چند نقطه‌ای بلوتوث را نیز به این مدل افزوده است که ویژگی مفید دیگری برای C510 محسوب می‌شود.

سونی طول عمر باتری هدفون‌های خود را به 11 ساعت افزایش داده است. همانند مدل قبلی، کیس شارژ می‌تواند یک بار شارژ کامل اضافی را فراهم کند. همچنین، قابلیت شارژ سریع این امکان را می‌دهد که تنها در پنج دقیقه به اندازه یک ساعت استفاده شارژ شود. C510 با برنامه هدفون سونی سازگار است که اجازه تغییر تنظیمات را می‌دهد و همچنین از 360 Reality Audio و DSEE upscaling پشتیبانی می‌کند، که جزئیات از دست رفته به دلیل فشرده‌سازی را بازیابی می‌کند.

WF-C510 در حال حاضر در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و زرد با قیمت 70 دلار برای پیش‌خرید موجود است و قرار است در اوایل سپتامبر ارسال شود. در حالی که آمازون قیمتی 60 دلاری را نمایش می‌دهد، سونی قیمت 70 دلاری برای C510 را تأیید کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا