صوتی و تصویری

کورسیر مانیتور گیمینگ XENEON 34WQHD240-C QD-OLED را معرفی کرد

CORSAIR امروز مانیتور گیمینگ XENEON 34WQHD240-C QD-OLED را معرفی کرد که با رنگ‌های زنده، مشکی عمیق و روشنایی بالا، تصاویری خیره‌کننده ایجاد می‌کند. این مانیتور WQHD با طراحی سفید مدرن، باریک و براق، نیازهای گیمرها و علاقه‌مندان به محتوای چندرسانه‌ای را که به دنبال یک تجربه فراگیر هستند و همچنین تولیدکنندگان محتوا که به دقت رنگ بالا اهمیت می‌دهند، تامین می‌کند.

XENEON 34 QD-OLED از آخرین پنل QD-OLED سامسونگ مدل 2024 بهره می‌برد تا تجربه‌ای بصری به اندازه مانیتور 34 اینچی محبوب فراهم آورد. با نسبت تصویر 21:9 و صفحه نمایش خمیده 1800R، زاویه دید وسیعی را برای بازی، استفاده چندرسانه‌ای و بهره‌وری ارائه می‌دهد. این مانیتور با روشنایی حداکثر 1000 نیت و پوشش رنگی تا 99 درصد DCI-P3، به لطف DisplayHDR True Black 400 و نسبت کنتراست 1,500,000:1، جزئیات دقیقی را در هر تصویر، از روشن‌ترین نقاط تا تاریک‌ترین سایه‌ها، نمایش می‌دهد.

تکنولوژی QD-OLED زمان پاسخ‌گویی و نرخ تازه‌سازی را بهبود می‌بخشد و مانیتور XENEON 34 QD-OLED را به انتخابی ایده‌آل برای بازی‌های سریع مانند مسابقه‌ای، FPS و اکشن تبدیل می‌کند. با نرخ تازه‌سازی بالغ بر 240 هرتز و زمان پاسخ‌گویی استثنایی تا 0.03 میلی‌ثانیه (GtG)، تصاویر روی صفحه به ورودی‌ها سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنید پاسخ می‌دهند. پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync Premium، پارگی صفحه را از بین می‌برد و همزمان وضوح حرکت را در صحنه‌های سریع حفظ می‌کند.

مانیتور XENEON 34 QD-OLED مجهز به سنسور مجاورتی برای نمایشگر OSD است که با نزدیک کردن دست به لبه پایینی فعال می‌شود و تعامل با مانیتور را آسان‌تر می‌کند. طراحی ورودی/خروجی پشتی کابل‌ها را مرتب نگه می‌دارد و دسترسی به مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال پیشرفته را فراهم می‌آورد. مانیتور XENEON 34 QD-OLED دارای ویژگی‌های جلوگیری از سوختگی صفحه است، از جمله به‌روزرسانی حفظ تصویر پس از 8 ساعت استفاده و ویژگی Orbit که هر سه دقیقه تصویر را یک پیکسل جابه‌جا می‌کند تا از سوختگی صفحه جلوگیری کند. کورسیر جزئیات قیمتی و زمان عرضه آن را اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا