گجت و پوشیدنی

پیکسل واچ 3 تنها سه سال از پشتیبانی نرم افزاری برخوردار است

گوگل برای پیکسل 8a، پیکسل 8، پیکسل 8 پرو، پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو ایکس ال، و پیکسل 9 پرو فولد هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری ارائه می‌دهد که در دنیای موبایل بی‌سابقه است. این شرکت برای ارائه چنین تعهدی ستودنی است، اگرچه احتمالاً بیشتر مردم پیش از اتمام این دوره، دستگاه‌های خود را تعویض می‌کنند.

در مقابل، گوگل در زمینه ساعت‌های هوشمند رویکرد متفاوتی دارد. هم پیکسل واچ اصلی و هم پیکسل واچ 2 تنها سه سال پشتیبانی نرم‌افزاری تضمین شده دارند، و پیکسل واچ 3 نیز در همین شرایط قرار دارد. البته، گوگل ممکن است حتی پس از اکتبر 2027 نیز به‌روزرسانی‌هایی برای پیکسل واچ 3 ارائه دهد، اما این امر هنوز مشخص نیست. بنابراین، تفاوت قابل توجهی در نگرش به تلفن‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند وجود دارد، با این حال، هر دو دسته از دستگاه‌های هوشمند هستند که مورد بحث قرار می‌گیرند.

ممکن است انتظار رود که کاربران ساعت هوشمند خود را بیشتر از تلفن‌های خود تعویض کنند، یا شاید این تنها یک برآورد بدبینانه بر اساس قیمت فروش است که به مراتب پایین‌تر است. به هر حال، مهم است که به یاد داشته باشیم ساعت‌های پیکسل از نظر پشتیبانی نرم‌افزاری به اندازه تلفن‌های پیکسل دوام نخواهند آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا