لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16 حالا در طعم اینتل عرضه می شود

نمایشگاه IFA در پیش است، به این معنا که علاوه بر معرفی مفاهیم جدید و بعضاً عجیب، گروهی از سازندگان لپ‌تاپ‌های بازی به ارائه به‌روزرسانی‌های مکرر و معرفی مدل‌های جدید می‌پردازند. ایسر نیز در این راستا فعالیت می‌کند (گرچه باید اذعان داشت که برخی از اعلامیه‌های جذاب‌تری نیز دارد، مانند اولین کنسول بازی دستی اش). این شرکت در حال به‌روزرسانی سیستم Nitro V 16 و معرفی Nitro V 14 است، که انتخاب بین آن‌ها بیشتر بر اساس اندازه صفحه نمایش است.

Nitro V 16 با پردازنده Core i7-14650HX اینتل، کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060، حداکثر 32 گیگابایت رم و SSD با ظرفیت 2 ترابایت به اوج خود می‌رسد. مدل قبلی از پردازنده AMD بهره می‌برد. در بخش نمایشگر، می‌توانید یک پنل 16 اینچی WQXGA با نرخ تازه‌سازی 180 هرتز و رزولوشن 2500×1600 انتخاب کنید.

ایسر ادعا می‌کند که با سیستم خنک‌کننده دو فن، چهار ورودی و چهار خروجی، عملکرد خنک‌کنندگی را بهینه‌سازی کرده، که هوای خنک را از بالای صفحه کلید و دکمه‌ها می‌کشد و گرما را از طریق دریچه‌های جانبی و پشتی خارج می‌کند تا از افزایش دما جلوگیری کند. همچنین می‌توانید یک سوئیچ MUX را فعال کنید تا بتوانید به صورت دستی بین iGPU و eGPU جابجا شوید و در صورت لزوم عملکرد گرافیکی را برای بازی‌ها افزایش دهید.

مدل 14.5 اینچی Nitro V 14 یک افزوده جدید به سری محصولات ایسر است که با پردازنده‌های AMD و تا سطح پردازنده Ryzen 7 8845HS ارائه می‌شود. در صورت تمایل به استفاده از تنظیمات پیشرفته، امکان پیکربندی لپ‌تاپ با پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4050، حافظه 32 گیگابایتی DDR5 و SSD با ظرفیت 2 ترابایت وجود دارد.

این دستگاه همچنین می‌تواند دارای صفحه‌نمایش WQXGA (2560 x 1600) یا WUXGA (1920 x 1200) با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، زمان پاسخ‌گویی کمتر از 3 میلی‌ثانیه و پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگی sRGB باشد. یک سوئیچ MUX نیز تعبیه شده و شاسی با رنگ سفید مرواریدی ظاهری جذاب به آن بخشیده است. هر دو مدل از فناوری‌های رهگیری پرتو و ارتقاء مقیاس DLSS 3.5 از NVIDIA پشتیبانی می‌کنند و مجهز به دکمه‌ای اختصاصی برای فعال‌سازی دستیار Copilot مایکروسافت هستند.

علاوه بر این، ویژگی‌های استاندارد مبتنی بر هوش مصنوعی مانند فناوری کاهش نویز در هنگام استفاده از آرایه میکروفون سه‌گانه نیز در دسترس است. Nitro V 14 قرار است در ماه سپتامبر به بازار آمریکای شمالی وارد شود و قیمت آن از 1100 دلار آغاز می‌گردد. مدل Nitro V 16 نیز در ماه بعد عرضه خواهد شد و قیمت آن از 1300 دلار شروع خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا