سخت افزار

ریزر کیبورد بیسیم BlackWidow V4 Pro 75% را معرفی کرد

ریزر مدل BlackWidow V4 Pro 75% را معرفی کرده که جدیدترین کیبورد گیمینگ 75 درصد خود را با ارتقاء‌های فراوان برای گیمرها و دوستداران کیبوردهای رقابتی رونمایی کرده است. کیبوردهای ریزر در طول سال‌ها بهبودها و ویژگی‌های متعددی داشته‌اند که به ارتقاء تجربه بازی برای گیمرها کمک کرده است.

یکی از ویژگی‌هایی که تا به حال ارائه نشده بود، کیبوردی با سوئیچ‌های قابل تعویض بود که با مدل BlackWidow V4 75% معرفی شد و در مدل Pro که به تازگی رونمایی شده، بهبود یافته است. این ویژگی نسبتاً جدید برای این شرکت است و قطعاً مورد استقبال گیمرها قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات سوئیچ‌های پیش‌فرض ریزر مورد علاقه همه نیستند و گیمرها ممکن است بخواهند برخی از سوئیچ‌ها را تغییر دهند.

یکی از ویژگی‌های محبوب BlackWidow V3 Pro و BlackWidow V4 Pro، کلید فرمان است که امکان سفارشی‌سازی بیشتری برای کلیدهای میانبر و تنظیمات دیگر مانند میزان صدا را فراهم می‌کند. ریزر با معرفی پنل OLED که اطلاعات مربوط به صفحه فرمان را نشان می‌دهد، این ویژگی را ارتقاء داده است. همچنین، کلید فرمان به سمت راست صفحه‌کلید منتقل شده تا جای پنل OLED را فراهم کند.

با این پنل می‌توانید از وضعیت صفحه‌کلید گرفته تا انیمیشن‌های سفارشی را مشاهده کنید و در صورت تمایل، یک تصویرساز صوتی را نمایش دهد. این صفحه‌کلید همچنین دارای HyperPolling 4K هرتز و اتصال بلوتوث 5.1 است که به آن زمان پاسخگویی سریع و اتصال یکپارچه می‌بخشد. علاوه بر این، نورپردازی Chroma RGB ریزر اکنون با نورپردازی دو طرفه روی هر کلید، آن را روشن می‌کند که باعث می‌شود نورپردازی RGB پر جنب و جوش‌تر باشد.

تکیه‌گاه مچ دست مغناطیسی با روکش چرمی نیز برای راحتی بیشتر بازگشته است. اگر مایل به خرید این کیبورد هستید، می‌توانید آن را از 12 سپتامبر از طریق وب‌سایت ریزر پیش‌سفارش کنید. این کیبورد قرار است با قیمت 299.99 دلار روانه بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا