نرم افزار و اینترنت

Google Wallet در حال آزمایش تبدیل پاسپورت به شناسه دیجیتال است

براساس پست اخیر وبلاگ رسمی گوگل، این شرکت در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای Google Wallet است که امکان تبدیل پاسپورت‌های آمریکا به نوع جدیدی از شناسایی دیجیتال را فراهم می‌کند. شناسه‌های دیجیتالی که از گذرنامه‌ها و شناسه‌های صادرشده توسط ایالت‌ها ساخته شده‌اند، اکنون می‌توانند به عنوان اسناد شناسایی معتبر در برخی از ایست‌های بازرسی اداره امنیت حمل و نقل (TSA) در فرودگاه‌های مختلف آمریکا به کار روند.

دیگر نیازی نیست در حالی که به دنبال کیف پول خود در جیب‌هایتان می‌گردید، عجله کنید تا به نماینده TSA در صف نزدیک شوید. این ویژگی جدید شناسه دیجیتال در همه فرودگاه‌ها کار نمی‌کند. از روز پنجشنبه، حداقل یک فرودگاه در 21 ایالت و کشور مشترک‌المنافع پورتوریکو، شناسه دیجیتال را می‌پذیرند. با مشاوره با نقشه دیجیتال TSA در وب‌سایت آن، می‌توانید بررسی کنید که آیا ایالتی که از آن خارج می‌شوید یا به آن پرواز می‌کنید، شناسه‌های دیجیتال را در پست‌های بازرسی امنیتی قبول می‌کند.

پذیرش شناسه‌های دیجیتال در سراسر کشور برای کاربران اندروید و آیفون در حال افزایش است، حتی اگر هنوز در هر ایالتی در دسترس نباشد. فرودگاه‌های بزرگی در آریزونا، کلرادو و جورجیا شروع به پذیرش شناسه‌های دولتی از کاربران Google Wallet کرده‌اند. ماه گذشته، کالیفرنیا نیز پذیرش شناسه‌ها را در کیف پول اپل و Google Wallet در برخی فرودگاه‌ها آغاز کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا