موبایل و تبلت

اپل iOS 18 در دسترس قرار گرفت

نسخه نهایی iOS 18 اکنون در دسترس است و اگر دستگاه شما سازگار باشد، می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید. این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای تمام مدل‌های آیفون 16، آیفون 16 پلاس، و آیفون 16 پرو که از 20 سپتامبر در دسترس خواهند بود، قابل ارائه است.

کاربرانی که دستگاه‌های سازگار دارند می‌توانند با مراجعه به بخش  Settings > General > About > Software Update، فرآیند دانلود و نصب را آغاز کنند. برای بررسی سازگاری دستگاه خود با iOS 18، لیستی از مدل‌های آیفون که از این سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کنند به شرح زیر است:

برخی از ویژگی‌های جدید شامل بهبود نقشه‌های اپل، ادغام تقویم با Reminders، و گزینه‌های Tapback پیشرفته در پیام‌ها می‌شود که نشان می‌دهد چه کسی با کدام ایموجی پاسخ داده است. سافاری نیز قابلیت جدید “برجسته‌سازی” را دریافت می‌کند که با استفاده از یادگیری ماشینی، خلاصه‌ای از صفحات وب شما را ایجاد می‌کند.

متأسفانه، Apple Intelligence هنوز منتشر نشده، اما در ماه اکتبر در دسترس خواهد بود. علاوه بر iOS 18، iPadOS 18، visionOS 2، و watchOS 11 نیز امروز برای دستگاه‌های مربوطه منتشر می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که دستگاه‌های شما واجد شرایط برای به‌روزرسانی هستند و فضای کافی برای آن دارند. ممکن است لازم باشد ابتدا چند گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی را خالی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا