گجت و پوشیدنی

Tile اولین ردیاب بلوتوث جدید خود را پس از سال ها معرفی کرد

حدود سه سال از آخرین به‌روزرسانی عمده‌ای که Tile برای مجموعه محبوب ردیاب‌های بلوتوث خود انجام داده می‌گذرد. در این مدت، شرکت توسط Life360 خریداری شده و اپل با ردیاب‌های AirTag خود در این بازار مسلط شده است. حالا Tile با چهار ردیاب جدید بازگشته تا به مردم در یافتن وسایل‌شان کمک کند.

محدوده بلوتوث در کل خط تولید افزایش یافته، اما نکته قابل توجه، دکمه هشدار SOS است. این ویژگی با فشار دادن سه باره دکمه، اعلان و موقعیت کاربر را به مخاطبین اضطراری ارسال می‌کند. این قابلیت برای کاربرانی که حساب رایگان Life360 دارند قابل دسترس است، ولی اشتراک ویژه به کاربران امکان می‌دهد تا اعلان‌ها را به خدمات امداد اضطراری بفرستند.

Tile Mate با قیمت 25 دلار، استاندارد “ردیاب همه‌کاره” با حلقه کلیدی است که برای کلیدها، کوله‌پشتی‌ها، کیف‌های پول و هر وسیله‌ای که حلقه کلیدی به خود بگیرد، مناسب است. برد بلوتوث آن حدود 350 فوت بوده و دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP68 و باتری غیرقابل تعویضی است که تا سه سال دوام دارد. سفارش‌ها هم اکنون باز هستند.

Tile Pro، که 35 دلار قیمت دارد، نسخه پیشرفته‌ای از Tile Mate است. این دستگاه با بردی طولانی‌تر، تا 500 فوت، و صدایی بلندتر، به نظر مشابه می‌آید اما ویژگی‌های بیشتری دارد. همچنین، باتری آن توسط کاربر قابل تعویض است و تا ماه اکتبر در دسترس نخواهد بود. Tile Slim، با قیمت 30 دلار، بیشتر برای استفاده در کیف پول، چمدان و اقلام بزرگ طراحی شده است. این مدل دارای بردی تا 350 فوت است و هر ردیاب شامل یک باتری غیرقابل تعویض است که تا سه سال دوام دارد.

Tile Sticker، که 25 دلار قیمت‌گذاری شده، به عنوان کوچکترین ردیاب بلوتوث بازار شناخته می‌شود و اندازه‌ای بسیار کوچک دارد. این مدل دارای برچسبی است که به اشیاء می‌چسبد و برای مواردی مانند کنترل از راه دور تلویزیون و هدفون بسیار مناسب است. برد آن تا 250 فوت است و هم اکنون هر دو مدل Slim و Sticker برای سفارش موجود هستند.

همانطور که پیشتر اشاره شد، رنگ‌های جدید و دلپذیری برای انتخاب وجود دارد. Tile Mate و Slim در شش رنگ شامل سیاه، سفید، آبی، صورتی، سبز و زرد عرضه می‌شوند، در حالی که Tile Pro در دو رنگ سیاه و سفید موجود خواهد بود و Sticker تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا