کنسول و بازی

معرفی چند بازی آنلاین رایگان MSN برای اوقات فراغت

اگر به دنبال سرگرمی‌های آنلاین می‌گردید، نیازی به جستجوی بازی‌های بینگ نیست. موتور جستجوی مایکروسافت شامل تعدادی بازی آنلاین جذاب و رایگان است که می‌توانند بهترین انتخاب‌ها باشند.

1. Sudoku

سودوکو بازی کلاسیکی است که در آن باید شبکه‌ای 9×9 را با اعداد 1 تا 9 پر کنید تا هر سطر، ستون و بخش 3×3 حاوی ارقام منحصر به فرد باشد. اشکال مختلف سودوکو از قرن 19 موجود بوده‌اند، اما نسخه‌ای که امروزه می‌شناسیم در سال 1986 محبوب شد. نسخه Bing این امکان را به شما می‌دهد که بین سه سطح دشواری انتخاب کنید و هر بار بازی با اعداد شروع متفاوتی ارائه می‌شود. به صورت دستی می‌توانید اعداد را به عنوان پیش‌نویس مداد کنید و سپس برای تایید نهایی آن‌ها را با قلم مشخص کنید.

2. Jigsaw

آیا به پازل‌ها علاقه دارید اما فضای کافی برای آن‌ها ندارید؟ جای نگرانی نیست، شما می‌توانید انواع پازل‌های اره‌ای را به صورت رایگان در بینگ تکمیل کنید. انواع تصاویر با موضوعات مختلف برای انتخاب شما موجود است، از جمله دسته‌بندی‌هایی مانند حیوانات، طبیعت و سفر. پس از انتخاب تصویر، سطح دشواری مورد نظر خود را تعیین کنید. هرچه سطح بالاتر باشد، قطعات بیشتری دریافت خواهید کرد. فقط کافی است قطعات را بکشید و رها کنید تا مرتب شوند.

3. Bubble Shooter

وقتی نیاز به یک فرار سریع دارید، بازی Bubble Shooter گزینه‌ای عالی است. این بازی پازلی سرگرم‌کننده، حباب‌های رنگی را به صورت تصادفی روی صفحه قرار می‌دهد. شما کنترل یک پرتاب‌کننده را در پایین صفحه بر عهده دارید که حباب‌ها را به سمت بالا می‌فرستد. هدف شما این است که با دقت حباب‌ها را شلیک کنید و گروه‌هایی از سه یا بیشتر حباب همرنگ را ایجاد نمایید. با مطابقت دادن حداقل سه حباب، آن‌ها از بین می‌روند.

با پیشرفت در بازی، صفحه به آرامی به سمت پایین می‌آید، فضای شما را محدودتر می‌کند و به چالش‌ها می‌افزاید. باید به سرعت و با تفکر استراتژیک عمل کنید، زیرا بازی با رسیدن حباب‌ها به انتهای صفحه پایان می‌یابد. با کنترل‌های آسان و گیم‌پلی اعتیادآور، Bubble Shooter یک بازی کلاسیک است که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها مشغول کند. پس هدف‌گیری کنید و به شکستن حباب‌ها بپردازید.

4. Chess

شطرنج بازی استراتژیک دو نفره‌ای است که هر بازیکن در آن 16 مهره دارد: یک پادشاه، یک ملکه، دو اسقف، دو شوالیه، دو رخ و هشت پیاده. هدف بازی این است که پادشاه حریف را به گونه‌ای محاصره کنید که امکان فرار از شرایط مات وجود نداشته باشد. شاید قبلاً تجربه بازی شطرنج را داشته‌اید، اما حالا می‌توانید به صورت رایگان و آنلاین در مقابل یک رایانه در بینگ به رقابت بپردازید.

حرکات ممکن شما با نقاط سبز رنگ مشخص می‌شوند و پس از انجام حرکت، نوبت به کامپیوتر می‌رسد. مربعی که از آن خارج شده‌اید با حاشیه‌ای سبز رنگ برجسته می‌شود. علاوه بر این، دکمه‌ای برای Undo وجود دارد تا بتوانید اشتباهات خود را اصلاح کنید یا استراتژی‌های مختلف را بدون نیاز به شروع مجدد کامل بازی امتحان کنید. با هر حرکت، صدایی مطبوع به گوش می‌رسد که در صورت نیاز می‌توانید آن را خاموش کنید. بازی ادامه می‌یابد تا زمانی که یکی از بازیکنان مات شود یا بازی با تساوی به پایان برسد.

5. Microsoft Solitaire Collection

آیا بازی کلاسیک Solitaire که در ویندوز بود را به خاطر دارید؟ مایکروسافت آن را به مجموعه‌ای در بینگ تبدیل کرده است. این مجموعه شامل پنج نوع محبوب بازی است: Klondike، Spider، FreeCell، Pyramid و TriPeaks. هر کدام از این بازی‌ها دارای حالت چالش روزانه‌ای هستند که در آن می‌توانید سکه‌ها را جمع‌آوری کنید تا نشان‌های ماهانه در سطوح برنز، نقره، طلا و الماس را باز کنید. چالش Star Club هم وجود دارد! با تکمیل چالش‌ها و کسب ستاره‌ها، می‌توانید مجموعه‌های جدید و بسته‌های چالشی را باز کنید. با هشت موضوع مختلف، از جمله حیوانات، طبیعت و سفر، می‌توانید تجربه بازی خود را شخصی‌سازی کنید و به هر دور از بازی سرگرمی بیفزایید.

6. Word Twister

Word Twister یک بازی هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز در بینگ است که بازیکنان را با مجموعه‌ای از حروف مواجه می‌سازد تا کلمات را بسازند. با پیدا کردن کلمات جدید، امتیاز شما افزایش می‌یابد. اگر در بازی به بن‌بست رسیدید، می‌توانید حروف را به هم بزنید یا از گزینه راهنما برای یافتن کلمات استفاده کنید. برای آغاز بازی، تنها کافی است حروف را به خانه‌های مربوطه بکشید. هنگامی که کلمه‌ای به ذهن شما خطور کرد، دکمه بررسی را فشار دهید تا ببینید آیا درست است یا خیر. اگر اشتباه کردید نگران نباشید – بینگ فرصت دیگری به شما خواهد داد.

7. 2048

2048 یک بازی آنلاین ساده و اعتیادآور است که می‌توانید به صورت رایگان در بینگ بازی کنید. هدف بازی این است که کاشی‌های دارای شماره را درون یک شبکه با هم ادغام کنید تا کاشی با ارزش 2048 تشکیل شود. برای جابجایی کاشی‌ها که روی پس‌زمینه‌ی آبی آرامش‌بخش قرار دارند، می‌توانید از کلیدهای پیکان یا WASD استفاده کنید.

هر چه تعداد حرکات کمتری برای رسیدن به کاشی 2048 داشته باشید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. آیا می‌دانستید که می‌توانید بازی 2048 را در مایکروسافت اکسل نیز بازسازی کنید؟ اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این یکی از بازی‌هایی است که می‌توانید در یک برنامه صفحه‌گسترده انجام دهید.

8. Crossword

معمولاً جدول کلمات متقاطع را در پشت روزنامه پیدا می کنید، اما می توانید آنها را مستقیماً در مرورگر خود با Bing پخش کنید. هر جدول کلمات متقاطع با مضمون فیلم است، بنابراین اگر یک سینماگر نیستید ممکن است با مشکل مواجه شوید—بعد از آن، همیشه می‌توانید بینگ را برای پاسخ‌ها جستجو کنید! اگر جدول کلمات متقاطع را که به شما داده شده را دوست ندارید، به سادگی روی نماد refresh کلیک کنید و یک علامت جدید دریافت خواهید کرد. با این حال، مقدار محدودی وجود دارد، بنابراین ممکن است بخواهید پس از اتمام کار، سایر برنامه‌ها و سایت‌های پازل را کاوش کنید.

9. Ball Pool

بیلیارد یک بازی کلاسیک و دوست‌داشتنی است که سال‌هاست افراد را سرگرم می‌کند و حالا می‌توانید به صورت رایگان در بینگ آن را تجربه کنید. برای بازی کردن، ماوس خود را برای هدف‌گیری و تنظیم قدرت ضربه با کشیدن عقب نشانه به کار ببرید. هرچه بیشتر نگه دارید و بکشید، ضربه‌تان قوی‌تر خواهد شد. برای زدن توپ سفید و فرستادن آن به سمت توپ‌های دیگر تا وارد جیب شوند، از نشانه استفاده کنید.

مطمئن شوید که بدون تفکر به توپ‌ها ضربه نمی‌زنید – از خطوطی که برای پیش‌بینی حرکت توپ‌های بعدی نمایان می‌شوند بهره ببرید. این به شما کمک می‌کند تا حرکات خود را به صورت استراتژیک برنامه‌ریزی کرده و امتیازات بیشتری کسب کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا