نرم افزار و اینترنت

ویژگی‌های جدید Google TV از امروز در دسترس قرار گرفتند

در ماه آگوست، گوگل خبر از عرضه ستاپ باکس استریمینگ جدیدی تحت عنوان Google TV Streamer داد. همچنین اعلام کرد که تولید تمامی دستگاه‌های قدیمی کروم کست خود، از جمله کروم کست مبتنی بر Google TV را متوقف خواهد کرد. این هفته، Google TV Streamer به صورت رسمی و با قیمت 99.99 دلار عرضه می‌شود.

در همین حال، این شرکت به‌روزرسانی‌های جدیدی برای سیستم‌عامل Google TV خود منتشر کرده که شامل تمام دستگاه‌های پشتیبانی‌شده از جمله تلویزیون‌های هوشمند و دیگر استیک‌ها، دانگل‌ها و ستاپ باکس می‌شود. در یک پست وبلاگی، شرکت توضیح داد که این به‌روزرسانی‌ها برای کاربرانی که از دستگاه‌های خانه هوشمند دیگر استفاده می‌کنند، مفید خواهد بود:

با پنل خانه جدید در Google TV، شما می‌توانید تمام دستگاه‌های هوشمند سازگار خود را از جمله چراغ‌ها، ترموستات‌ها و دوربین‌ها را بدون نیاز به ترک کاناپه کنترل کنید. اعلان‌های زنگ درب جدید نیز این امکان را به شما می‌دهند که بدون وقفه در تماشای برنامه‌های خود، ببینید چه کسی پشت در است. همچنین، اگر کنترل از راه دور خود را پیدا نمی‌کنید، می‌توانید دستگاه‌های خود را با استفاده از صدای خود و گوگل اسیستنت کنترل کنید.

Google TV ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی را از مدل Gemini خود به کار گرفته است. کاربران می‌توانند بررسی‌هایی از نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌های مهم را به همراه خلاصه‌های تولید شده توسط Gemini و نظرات مخاطبان مشاهده کنند. برنامه‌های تلویزیونی نیز به فصل‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهند کرد.

علاقه‌مندان به ورزش‌های زنده می‌توانند در تب For You در Google TV، صفحه جدیدی را مشاهده کنند که نه تنها بازی‌های زنده آینده را نمایش می‌دهد، بلکه امکان بررسی نکات برجسته بازی‌های گذشته از طریق یوتیوب و همچنین توصیه‌ها و نظرات را فراهم می‌آورد. همچنین، اسکرین سیور Ambient جدیدی وجود دارد که نه تنها تصاویر شخصی شما را از طریق Google Photos نمایش می‌دهد، بلکه قادر است تصاویر جدید محافظ صفحه‌نمایش را بر اساس پیام‌های متنی هوش مصنوعی که شما تایپ می‌کنید، ایجاد کند.

در نهایت، گوگل به‌روزرسانی ویژگی کانال‌های تلویزیونی رایگان خود را با نام جدید Freeplay تأیید کرده است. Freeplay علاوه بر داشتن رابط کاربری به‌روز شده برای راهنمای کانال، اکنون شامل 150 کانال با محتوای 24/7 می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا