امنیت

همکاری بوستون داینامیک و Assa Abloy برای اجازه ورود به سگ های رباتیک

Assa Abloy، غول صنعت درب‌سازی سوئدی که مالکیت شرکت‌های بزرگ امنیتی و قفل‌سازی مانند Kwikset، Level Lock و نسخه‌های بین‌المللی Yale را دارد، با بوستون داینامیک همکاری می‌کند تا سیستم دسترسی دیجیتالی نوینی را توسعه دهد که به ربات‌ها اجازه ورود خودکار به مناطق امنیتی را می‌دهد.

این همکاری به شرکت‌ها کمک می‌کند تا استفاده از سگ‌های امنیتی رباتیک را که قادر به گشت‌زنی بدون محدودیت در داخل و خارج از ساختمان‌ها هستند، تسهیل بخشد. ربات Spot از بوستون داینامیک با اعتبار دسترسی دیجیتالی مجهز شده که از طریق بلوتوث با دستگاه‌های خواننده Signo تحت برند HID Assa Abloy ارتباط برقرار می‌کند، و این امکان را فراهم می‌آورد که ربات‌ها بدون نیاز به تماس فیزیکی از درهای اتوماتیک عبور کنند.

شرکت‌هایی مانند Asylon Robotics نیز نسخه‌های سفارشی از Spot را تحت عنوان DroneDog تولید کرده‌اند که قابلیت ورود به مناطق امنیتی را دارند و در استادیوم آتلانتا فالکونز به نمایش گذاشته شده‌اند با این حال، Assa Abloy با داشتن یکی از بزرگترین شبکه‌های نصب سیستم‌های دسترسی درب در جهان، همکاری نزدیکی با بوستون داینامیک دارد که می‌تواند به معنای نزدیک شدن به آینده‌ای باشد که در آن نگهبانان روباتیک به زودی جایگزین نگهبانان انسانی شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا