هوش مصنوعی

چت ربات هوش مصنوعی متا بزودی با صدای افراد مشهور صحبت خواهد کرد

رویترز گزارش داده است که متا قراردادهایی را با چندین بازیگر مشهور، از جمله کریستن بل، جان سینا و جودی دنچ، برای استفاده از صداهایشان در چت‌بات هوش مصنوعی خود امضا کرده است. کاربران قادر خواهند بود تا هنگام گفتگو با چت‌بات، به پاسخ‌هایی با صدای بازیگران مورد علاقه‌شان گوش دهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع، سایر بازیگران شامل Awkwafina و Keegan-Michael Key می‌شوند.

علاوه بر این پنج صدای مشهور، گزینه‌های صوتی عمومی بیشتری نیز در دسترس خواهند بود، بسته به ترجیحات کاربران. تمامی این صداها قرار است این هفته در ایالات متحده و دیگر مناطق انگلیسی‌زبان در دسترس قرار گیرند، هرچند که منبع مکان خاصی را مشخص نکرده است. این اخبار در پی گزارش‌های ماه گذشته منتشر شده‌اند که ادعا می‌کردند متا در حال مذاکره با بازیگران برای حق استفاده از صدای آنها در پروژه‌های هوش مصنوعی خود بوده است.

حالا، بر اساس گزارش‌ها، این قراردادها به امضا رسیده‌اند و به زودی، چت‌بات‌ها قادر خواهند بود صداهای معروف را هنگام استفاده از برنامه‌هایی مانند فیسبوک، مسنجر، اینستاگرام و واتس‌اپ به کار ببرند. این شرکت قصد داشته است تا توافقات را پیش از کنفرانس Connect به پایان برساند، جایی که منبع رویترز اعلام کرده است که گزینه‌های صوتی جدید معرفی خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا