گجت و پوشیدنی

عینک‌ هوشمند متا Ray-Ban ویژگی‌های هوش مصنوعی دریافت می‌کنند

دستیار هوش مصنوعی متا همواره جذاب‌ترین ویژگی عینک‌های هوشمند Ray-Ban نسل دوم بوده است. هرچند که دستیار هوش مصنوعی در هنگام عرضه این عینک در پاییز گذشته، قابلیت‌هایی نسبتاً محدود داشت، اما افزودن اطلاعات بلادرنگ و قابلیت‌های چندوجهی، طیف وسیعی از امکانات جدید را برای لوازم جانبی فراهم آورد.

اکنون متا در حال ارتقاء چشمگیر قدرت هوش مصنوعی عینک‌های هوشمند Ray-Ban است. این شرکت در رویداد Connect خود، تعدادی از توانایی‌های جدید را برای فریم‌های قدیمی به نمایش گذاشت، از جمله یادآوری‌ها و ترجمه زنده. با استفاده از یادآوری‌ها، می‌توانید به اشیاء موجود در محیط اطراف خود نگاه کنید و از متا بخواهید که یادآوری‌هایی را برای شما ارسال کند. این عینک همچنین قادر به اسکن کدهای QR و برقراری تماس با شماره‌های تلفنی است که در مقابل شما نوشته شده‌اند.

علاوه بر این، متا در حال افزودن پشتیبانی ویدیویی به هوش مصنوعی خود است تا این عینک بتواند بهتر محیط اطراف را اسکن کرده و به سوالات مربوط به آنچه در اطراف شماست پاسخ دهد. بهبودهای دیگری نیز در راه است. با این به‌روزرسانی، هوش مصنوعی متا می‌تواند به درخواست‌های طبیعی‌تر پاسخ دهد. در اواخر امسال، این شرکت قابلیت‌های ترجمه زنده برای زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی را اضافه خواهد کرد که می‌تواند عینک را به یک لوازم جانبی سفر مفیدتر تبدیل کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا