گجت و پوشیدنی

مجموعه سامسونگ Health SDK امکانات جدیدی را برای محققان و توسعه دهندگان باز می کند

سامسونگ مجموعه‌ای از Samsung Health SDK را به عنوان یک راه‌حل جامع برای ارائه داده‌های پیشرفته از Galaxy Wearables به محققان و توسعه‌دهندگان در سراسر دنیا معرفی کرده است. این SDK به چهار بخش تقسیم شده و هم‌اکنون برای شرکای سامسونگ، توسعه‌دهندگان و محققان قابل دسترس است.

Sensor SDK، الگوریتم‌های پیشرفته حسگر BioActive موجود در سری گلکسی واچ را فراهم می‌کند که شامل ضربان قلب، دمای پوست، نوار قلب (ECG) و تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی (BIA) می‌شود. این SDK برای نخستین بار، دسترسی به داده‌های مادون قرمز (IR) و حسگر LED قرمز Photoplethysmogram (PPG) را ممکن می‌سازد.

Data SDK، معیارهای سلامتی که توسط گلکسی واچ، گلکسی رینگ، تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های شخص ثالث جمع‌آوری شده‌اند را در برنامه Samsung Health باز می‌کند. این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا به داده‌هایی مانند خواب، ورزش، فشار خون، مصرف غذا و سطح گلوکز خون دسترسی پیدا کنند. سامسونگ اعلام کرده است که این ویژگی در ماه آینده فعال خواهد شد و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که خدمات جدیدی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی را ارائه دهند.

Accessory SDK سامسونگ امکان همکاری بین دستگاه‌های هوشمند سامسونگ و سیستم‌های سلامتی شخص ثالث مانند مانیتورهای ضربان قلب، فشار خون، سنسورهای دوچرخه و حتی گلوکومترها را مهیا می‌سازد. کاربران قادرند تا داده‌های دستگاه‌های شخص ثالث را مستقیماً درون اپلیکیشن Samsung Health مشاهده کنند، بدون آنکه نیاز به دانلود و فعال‌سازی اپلیکیشن‌های جانبی باشد.

Research Stack یک پروژه منبع باز از سامسونگ است که به دنبال ایجاد یک “محیط تحقیقاتی چندمنظوره” است و با ارائه پورتال وب و خدمات پشتیبانی، از پیشرفت‌های تحقیقاتی در حوزه سلامت حمایت می‌کند. سامسونگ اعلام کرده است که نسخه 2.0 آتی، داده‌های سنسور و Data SDK را با یکدیگر ادغام خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا