موبایل و تبلت

سامسونگ نسخه LTE گلکسی واچ FE خود را معرفی کرد

پس از ماه‌ها افشاگری و شایعات، سامسونگ سرانجام پرچمدار مقرون‌به‌صرفه خود، گلکسی S24 FE را رونمایی کرد. حالا توجه‌ها به یکی دیگر از محصولات FE جلب شده، زیرا سامسونگ به گلکسی واچ FE خود گزینه LTE با قیمت مناسب اضافه کرده است.

سامسونگ نسخه وای‌فای گلکسی واچ FE را در ماه ژوئن عرضه کرده بود. این ساعت از نظر ظاهری و احساسی تقریباً شبیه به گلکسی واچ 4 شرکت است. گلکسی واچ FE دارای ویژگی‌های سلامتی متعددی، از جمله سنسور BioActive پیشرفته، قابلیت‌های پیشرفته خواب، تشخیص ریتم غیرطبیعی قلب که نشان‌دهنده فیبریلاسیون دهلیزی (Afib) است، و حتی قابلیت تشخیص اعلان ریتم نامنظم قلب (IHRN) است.

مدل جدید LTE گلکسی واچ FE، مشابه مدلی است که در ماه ژوئن عرضه شده، با این تفاوت که از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که اگر برنامه تلفن همراه شما این خدمات را ارائه دهد، می‌توانید به شبکه‌های 4G دسترسی داشته باشید. این ویژگی می‌تواند برای کسانی که به دنبال یک ساعت هوشمند WearOS جدید و مقرون‌به‌صرفه هستند و می‌خواهند بدون تلفن از خانه خارج شوند، مفید باشد.

مدل جدید LTE گلکسی واچ FE قادر است پیام‌ها و تماس‌ها را بدون نیاز به دستگاه جفت‌شده در نزدیکی انجام دهد. سایر مشخصات دستگاه ثابت مانده‌اند، به این معنی که همچنان در اندازه 40 میلی‌متری عرضه می‌شود و دارای صفحه نمایش 1.02 اینچی AMOLED با پشتیبانی از AOD (نمایشگر همیشه روشن) است. در زیر کاپوت، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که توسط پردازنده اگزینوس W290 پشتیبانی می‌شود.

گلکسی واچ FE همچنین در برابر آب تا عمق 5ATM مقاوم است. این مدل در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و صورتی طلایی، مشابه مدل اصلی، عرضه می‌شود. سامسونگ مدل گلکسی واچ FE LTE را با قیمت 249.99 دلار پیش‌فروش می‌کند که ۵۰ دلار گران‌تر از مدل وای‌فای است. این ساعت در تاریخ ۳ اکتبر به طور رسمی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا