فناوری

ال‌جی با همکاری ریزر و مدیاتک اولین فناوری بلوتوث با تاخیر بسیار کم را ارائه می کند

ال‌جی با همکاری ریزر و مدیاتک، اولین کنترلر بلوتوث با تاخیر فوق‌العاده پایین (BT ULL) را در نشست LG webOS 2024 در تاریخ 27 سپتامبر معرفی کرد. این فناوری پیشرفته از طریق تلویزیون هوشمند webOS LG و کنترلر بازی بلوتوث ریزر به نمایش درآمد و تاخیر ورودی تنها یک میلی‌ثانیه‌ای را به ارمغان آورد.

اجلاس webOS، که میزبان 300 نماینده از 140 شرکت شریک شامل توسعه‌دهندگان محتوا، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان از 24 کشور بود، دیدگاه استراتژیک LG و برنامه‌های آتی برای توسعه اکوسیستم و پلتفرم AI webOS خود را به اشتراک گذاشت. ریزر، برند پیشرو جهانی در زمینه سبک زندگی گیمرها، اولین کنترلر بازی مجهز به فناوری BT ULL را توسعه داده است. ال‌جی و ریزر برای نمایش بهبود عملکرد، یک کنترلر بازی بلوتوث مجهز به BT ULL را با یک کنترلر استاندارد در طول این رویداد مقایسه کردند.

این مقایسه، پاسخگویی فوق‌العاده، کاهش تاخیر ورودی و دقت کنترل فناوری BT ULL را در بازی‌های مختلف ابری، از جمله عناوین FPS، مبارزه‌ای و مسابقه‌ای، به خوبی نشان داد. فناوری BT ULL جدید، عملکرد برتر بازی‌های ابری را فراهم می‌کند و به بازیکنان رقابتی که به زمان پاسخگویی سریع برای تسلط در بازی‌های خود نیاز دارند، خدمت می‌رساند.

به عنوان نوآوری در صنعت، LG قصد دارد به زودی برنامه‌ای برای گواهینامه کنترلرهای بازی شخص ثالث را معرفی کند تا اطمینان حاصل شود که کنترلرهای مجهز به BT ULL با تلویزیون‌های هوشمند webOS LG به خوبی کار می‌کنند. Razer اولین شرکتی خواهد بود که این گواهینامه را از LG دریافت می‌کند. در حال حاضر، ال‌جی و مدیاتک به صورت مشترک در حال توسعه‌ی فناوری BT ULL هستند تا در چیپست Wi-Fi “MT7921” مدیاتک ادغام گردد.

این چیپست نیز شامل فناوری Wi-Fi 6 کارآمد و قابل اعتماد از سری Filogic مدیاتک خواهد بود. این همکاری با هدف امکان‌پذیر ساختن شیرجه زدن دارندگان تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی به بازی‌های ابری چندنفره آنلاین با زمان پاسخ‌دهی بهبود یافته و ارائه سطوح بی‌سابقه‌ای از واقع‌گرایی در طول بازی است. تلویزیون‌های OLED و QNED برتر ال‌جی که از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز یا بیشتر پشتیبانی می‌کنند، قرار است در سال 2025 با فناوری BT ULL به بازار عرضه شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا