هوش مصنوعی

مایکروسافت کوپایلت با رابط کاربری جدید، ارتقا بزرگی دریافت می کند

مایکروسافت اخیرا شروع به ارائه تجربه‌ای کاملاً بازطراحی شده از کوپایلت برای کاربران در سراسر جهان نموده است. کوپایلت جدید با یک رابط کاربری جدید، مدرن و شیک، استفاده از آن ساده‌تر از پیش شده است. صفحه اصلی به‌روزرسانی شده، همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، اکنون شامل بلوک‌های اطلاعاتی برای راهنمایی کاربران است و در پایین آن یک کادر متنی شناور برای وارد کردن پرسش‌ها و دسترسی به مکالمات قبلی قرار دارد.

با وجود اینکه عملکردهای اصلی تغییری نکرده‌اند، طراحی جدید تجربه‌ای ساده‌تر و شهودی‌تر را فراهم می‌آورد. کوپایلت اکنون از تم‌های روشن و تاریک پشتیبانی می‌کند و به اولویت‌های شخصی کاربران احترام می‌گذارد. کاربران می‌توانند از طریق تایپ کردن متن، بارگذاری تصاویر با توضیحات یا استفاده از دستورات صوتی با کوپایلت تعامل داشته باشند. در مورد دستورات صوتی، کوپایلت اکنون چهار صدای متفاوت به نام‌های Meadow، Wave، Grove و Canyon را ارائه می‌دهد.

این صداها به ویژه با ویژگی جدید “Copilot Daily” تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند. “Copilot Daily” یک ویژگی نوآورانه و مبتنی بر صدا است که با استفاده از هوش مصنوعی، به‌روزرسانی‌های روزانه شخصی‌سازی شده را تولید می‌کند. این ویژگی با ارائه اطلاعات کلی آغاز می‌شود و سپس به ارائه اخبار از منابع معتبری چون رویترز می‌پردازد. کاربران با ضربه زدن بر روی منبع خبری، می‌توانند مقاله مرتبط را برای مطالعه بیشتر باز کنند.

Copilot Daily طوری طراحی شده که با یک پیام دوستانه در پایان روز، “متشکرم که امروز را تنظیم کردید، فردا دوباره شما را خواهیم دید”، تجربه‌ای سریع و جذاب برای اطلاع از اخبار فراهم می‌کند. مایکروسافت این را به عنوان یک روال روزانه برای دریافت اخبار توسط کاربران در نظر گرفته و احتمالاً به یک ویژگی کلیدی تبدیل می‌شود که کاربران را به خود جلب و نگه می‌دارد. در ابتدای سال، مایکروسافت بخش جدیدی از هوش مصنوعی را تحت رهبری مصطفی سلیمان، یکی از موسسان Inflection AI، تاسیس کرد.

به نظر می‌رسد که Copilot بازطراحی شده، حاصل کار این تیم جدید است و شباهت‌هایی به Inflection AI دارد. Copilot با ظاهری نو و ویژگی‌های جدید، در پی ارتقاء تجربه و تعامل کاربران است و ممکن است به یک ابزار ضروری برای به‌روزرسانی‌ها و اطلاعات روزانه تبدیل شود. شما می‌توانید با مراجعه به copilot.microsoft.com، تجربه جدید Copilot را کشف کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا