موبایل و تبلت

آمازون تبلت‌های جدید Fire HD 8 را با دوربین و عملکرد بهتر معرفی کرد

آمازون امروز مجموعه به‌روزرسانی‌شده‌ای از تبلت‌های Fire HD 8 را با عملکرد بهبودیافته و دیگر ویژگی‌ها معرفی کرد. تبلت‌های جدید Fire HD 8 با قیمت‌های پایه 54.99 دلار عرضه می شود. تبلت‌های Fire HD 8 جدید با 50 درصد حافظه رم بیشتر برای بهبود عملکرد در کارهای روزانه ارائه می‌شوند.

آنها همچنین دارای دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی بهبودیافته، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت با کارت microSD و شیشه آلومینوسیلیکات مقاوم برای محافظت از صفحه نمایش 8 اینچی HD هستند. آمازون ادعا می‌کند که با نسل جدید تبلت‌های Fire HD 8، کاربران می‌توانند تا 13 ساعت از عمر باتری بهره‌مند شوند. آمازون همچنین نسخه‌های Kids تبلت‌های Fire HD، Fire HD 8 Kids و Fire HD 8 Kids Pro را با همان بهبودها، از جمله افزایش حافظه رم ، به‌روزرسانی کرده است.

تبلت‌های جدید Fire HD 8 در رنگ‌های مشکی، هیبیسکوس و زمردی عرضه خواهند شد. نسخه‌های Kids و Kids Pro تبلت‌های Fire HD 8 جدید با قاب‌های مقاوم در برابر کودکان ارائه می‌شوند، که شامل قاب‌های انحصاری Disney مانند Disney Pixar Cars، Disney Princess و Marvel Avengers می‌باشند. آمازون همچنین اعلام کرده است که سه ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد را به تبلت‌های Fire اضافه خواهد کرد:

  • Writing Assist: با استفاده از Writing Assist، کاربران تبلت‌های Fire می‌توانند پیام‌های خود را در حین تایپ بهبود ببخشند. این ویژگی به عنوان بخشی از صفحه کلید دستگاه عمل می‌کند و با هر برنامه‌ای در تبلت Fire شما سازگار است. آمازون چندین سبک از پیش تعیین‌شده را ارائه داده است که به کاربران اجازه می‌دهد متن خود را مطابق با نیازهایشان تنظیم کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند برای افزودن جلوه شخصی به نوشته‌های خود، از اموجی‌ها استفاده کنند.
  • Webpage Summaries: این ویژگی به عنوان بخشی از مرورگر پیش‌فرض Silk در تبلت‌های Fire قابل دسترسی است. همانطور که از نامش پیداست، کاربران می‌توانند از این ویژگی برای دریافت خلاصه‌ای سریع از مقالات وب بهره ببرند.
  • Wallpaper Creator: این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا بر اساس پیام‌های متنی، تصاویر پس‌زمینه جدیدی بسازند.

ویژگی‌های Writing Assist، Webpage Summary و Wallpaper Creator در اواخر این ماه برای همه تبلت‌های Fire منتشر خواهند شد. با عملکرد بهبودیافته، ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی و قیمت ویژه محدود به زمان، مجموعه به‌روزرسانی‌شده Fire HD 8 گزینه‌ای ایده‌آل را برای کاربرانی که به دنبال تبلتی مقرون‌به‌صرفه و چندمنظوره هستند، فراهم می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا