گجت و پوشیدنی

حلقه هوشمند Oura Ring 4 رونمایی شد

Oura Ring 4 به طور رسمی معرفی شده و نسبت به نسخه Gen3 که سه سال پیش عرضه شد، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. این حلقه جدید کاملاً از تیتانیوم ساخته شده و فضای داخلی اپوکسی مدل قبلی را حذف کرده است. ضخامت آن 2.88 میلی‌متر است و وزن آن بسته به اندازه، بین 3.3 تا 5.2 گرم متغیر است و تا عمق 100 متر در برابر آب مقاوم است.

سنسورهای داخلی بسیار نازک‌تر شده‌اند و تنها 0.3 میلی‌متر ضخامت دارند، در حالی که در نسخه نسل 3، 1.3 میلی‌متر بودند و بیرون نمی‌زدند. با وجود کوچک‌تر شدن سنسورها، Oura وعده بهبود دقت را داده است. Oura ادعا می‌کند که دقت اندازه‌گیری اکسیژن خون (SpO2) در حلقه جدید 120 درصد بهبود یافته و دقت اندازه‌گیری در هنگام خواب 30 درصد افزایش یافته است.

همچنین، حلقه جدید دارای سنسور ضربان قلب دقیق‌تری است که در اندازه‌گیری‌های روزانه و شبانه اختلال کمتری دارد و شاخص توزیع تنفس (BDI) را با وفاداری سیگنال بالاتر ارائه می‌دهد. Oura همچنین با پیاده‌سازی یک الگوریتم به‌روزرسانی که به مسیرهای سیگنال بیشتری از انگشت دسترسی پیدا می‌کند، یکی از مشکلات اصلی حلقه‌های هوشمند را حل کرده است.

Ring 4 با قابلیت تشخیص خودکار فعالیت به‌روز شده و پشتیبانی از بیش از 40 حالت ورزشی و نظارت بر ضربان قلب با تجزیه منطقه ضربان قلب، عرضه می‌شود. این حلقه همچنین قابلیت نظارت خواب، استرس و سلامت باروری را دارد. ویژگی‌های خودکار فعالیت و ردیابی استرس به نسخه‌های قدیمی‌تر Ring Gen3 نیز اضافه شده‌اند.

حلقه جدید Oura همچنان از طریق بلوتوث کم مصرف با دستگاه‌های اندروید و iOS همگام‌سازی می‌شود و با یک برنامه بازطراحی شده Oura که رابط کاربری ساده‌تر و کارت‌های پویا دارد، ارائه می‌شود. این برنامه به‌روز شده با Oura Ring Gen3 نیز سازگار است. عمر باتری Ring 4 با یک بار شارژ تا 8 روز دوام دارد و از طریق یک پایه شارژ جدید شارژ می‌شود.

Oura Ring 4 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، نقره‌ای براق، مخفی، طلایی و رزگلد و در سایزهای 4 تا 15 عرضه می‌شود. قیمت‌ها از 349 دلار / 399 یورو / 399 پوند شروع می‌شود و برای طرح عضویت Oura، ماهانه 5.99 دلار / یورو / پوند (سالانه 69.99 دلار / یورو / پوند) هزینه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا