نرم افزار و اینترنت

واتس‌اپ لایک‌های استاتوس و منشن خصوصی را برای ارتباطات بهتر منتشر کرد

متا اعلام کرده که بهبودهای جدیدی را در استاتوس واتس اپ ایجاد کرده تا دسترسی به “افراد مهم” را فراهم آورد. این بهبودها شامل ویژگی‌های جدیدی به نام‌های Status Likes و Private Mention می‌شوند. ویژگی اول به کاربران امکان می‌دهد بفهمند چه زمانی کسی استاتوس واتس اپ آن‌ها را پسندیده و ویژگی دوم به آن‌ها اجازه می‌دهد افرادی را که مایلند وضعیت‌شان را بازنشر کنند، به صورت خصوصی ذکر کنند.

با ویژگی لایک‌های وضعیت، کاربران اکنون یک دکمه قلب سبز رنگ در کنار فیلد پاسخ مشاهده خواهند کرد. با فشردن این دکمه، سازنده وضعیت متوجه می‌شود که شما وضعیت او را پسندیده‌اید، که در لیست مشاهده‌کنندگان نمایش داده می‌شود. لایک‌ها به صورت خصوصی به اشتراک گذاشته می‌شوند و شمارشگری ندارند.

از طرف دیگر، با ویژگی نام‌گذاری‌های خصوصی، سازنده وضعیت می‌تواند به صورت خصوصی افرادی را که اجازه بازنشر وضعیت خود را دارند، ذکر کند. اگر به صورت خصوصی نام شما ذکر شده باشد، استاتوس به شما اطلاع می‌دهد. این ویژگی می‌تواند برای افزایش آگاهی در مورد رویدادها یا مسائل مهمی که می‌خواهید دیگران نیز به آن‌ها توجه کنند، مفید باشد.

متا تأیید کرده که این ویژگی‌ها هم‌اکنون برای تمام کاربران استاتوس در دسترس هستند و به زودی در سراسر جهان عرضه خواهند شد. متا اعلام کرده که در ماه‌های آینده ویژگی‌های بیشتری به بخش وضعیت و به‌روزرسانی‌ها اضافه خواهد کرد تا ارتباط کاربران با دوستان و خانواده‌شان را تقویت کند، اما جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های آینده ارائه نداده است.

در ابتدای این ماه، متا ده فیلتر جدید و ده پس‌زمینه جدید را برای تماس‌های ویدیویی در استاتوس معرفی کرد. گزینه‌های فیلتر شامل گرم، خنک، سیاه و سفید، نشت نور، رویایی، نور منشور، چشم ماهی، تلویزیون قدیمی، شیشه مات و دوتون می‌باشند. در مورد پس‌زمینه‌ها، آن‌ها شامل Blur، Living Room، Office، Cafe، Pebbles، Foodie، Smoosh، Beach، Sunset، Celebration و Forest هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا