سخت افزار

لاجیتک کیبورد و ماوس نماد Colorful POP را معرفی کرد

لاجیتک از POP Icon Keys، یک کیبورد نوآورانه و جذاب که برای بیان شخصی و افزایش بهره‌وری طراحی شده، رونمایی کرده است. POP Icon Keys با طراحی شجاعانه و ویژگی‌هایی که زیبایی را با کارایی بی‌مانند ترکیب می‌کنند، فضای کاری را متمایز می‌سازند. Art O’Gnimh، مدیر بخش فضای کاری شخصی در لاجیتک، می‌گوید:

ما در لاجیتک باور داریم که باید بتوانید سبک و طراحی دلخواه خود را در محیط کاریتان داشته باشید، بدون اینکه بهره‌وری و راحتی‌تان به خطر بیفتد. کلیدهای آیکون POP یک تجربه تایپ فوق‌العاده و میانبرهای بهره‌وری هوشمندانه را در یک طراحی منحصر به فرد و دقیق فراهم می‌کند.

کیبورد POP Icon Keys با کلیدهای منحنی و کم‌ارتفاع، تجربه‌ای پاسخگو، بی‌صدا و فوری در تایپ را فراهم می‌آورد. رنگ‌های نوین، پرداخت شفاف و طراحی شیک آن، هر فضای کاری را در هر مکانی که هستید، زیباتر و شخصی‌سازی شده‌تر می‌کند. با چهار کلید اکشن لایف هک قابل تنظیم از طریق برنامه Logi Options+، که به صورت رایگان عرضه می‌شود، می‌توانید به سادگی بین “حالت کار” و “حالت استراحت” جابجا شوید.

این امکان با دسترسی به ابزارهای بهره‌وری، باز کردن برنامه‌های محبوب در شبکه‌های اجتماعی، موسیقی و ویدیو، یا فعال‌سازی ابزارهای هوش مصنوعی مورد علاقه‌تان، از جمله Logi AI Prompt Builder، با فشردن تنها یک دکمه، میسر می‌شود. کلیدهای آیکون POP علاوه بر ارائه تمام کلیدهای میانبر یک لمسی رایج مانند بی‌صدا کردن، منوی ایموجی، گرفتن اسکرین شات و غیره، قابلیت شخصی‌سازی آسان از طریق برنامه رایگان Logi Options+ را دارند تا با نیازهای جریان کاری فردی شما مطابقت پیدا کنند.

این صفحه‌کلید با چندین سیستم عامل و دستگاه سازگار است و می‌تواند به راحتی با فشار دادن یک دکمه بین سه رایانه، تلفن یا تبلت مختلف جابجا شود. با عمر باتری تا 36 ماه، POP Icon Keys اطمینان طولانی مدت و بهره‌وری مداوم را فراهم می‌کند. POP Icon Combo، کلیدهای آیکون POP را با ماوس POP همراه می‌کند که دارای SmartWheel برای ناوبری دقیق و فناوری لمس بی‌صدا است که 90 درصد از نویز کلیک را کاهش می‌دهد.

ماوس POP که همراهی ایده‌آل برای صفحه‌کلید است، دارای دو دکمه Action قابل تنظیم از طریق برنامه Logi Options+ است که اجازه می‌دهد بدون زحمت بین حالت‌های کار و اوقات فراغت جابجا شوید. با باتری که تا 24 ماه دوام دارد و قابلیت اتصال به حداکثر سه دستگاه، با این ماوس مدرن، جمع و جور و کانتور، مدت زمان بیشتری کار کنید. با صفحه‌کلید POP Icon Keys و ماوس POP، آینده شخصی‌سازی و کارایی محل کار را تجربه کنید – جایی که سبک و طراحی با نوآوری ملاقات می‌کنند تا فضای خلاقانه و سازنده شما را دگرگون سازند.

POP Icon Keys در رنگ‌های رز/خاموش سفید، نارنجی/خاموش سفید، گرافیت/سبز، یاسی/سفید کم رنگ و گرافیت/خاموش در اکتبر 2024 با قیمت 49.99 دلار و POP Icon Keys Combo با قیمت 69.99 دلار در دسترس خواهند بود. ماوس POP نیز با قیمت 29.99 دلار عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا