فناوری

سنهایزر هدفون Accentum Wireless SE را با دانگل بلوتوث عرضه کرد

سنهایزر نسخه ویژه ای از هدفون Accentum Wireless را با نام Accentum Wireless SE عرضه کرد. مدل SE تنها دو تفاوت با مدل استاندارد دارد، و آن هم یک آداپتور بلوتوث همراه و نکات برجسته رنگی است. Accentum Wireless SE با دانگل بلوتوث Sennheiser BTD 600 در جعبه عرضه می شود.

این دستگاه برای آسان‌تر کردن فرآیند اتصال هدفون‌های بلوتوث به کامپیوتر یا مک شما طراحی شده، به ویژه برای کسانی که ممکن است در این کار دچار مشکل شوند و همچنین کیفیت صدا را در مقایسه با عملکرد بلوتوث داخلی دستگاه بهبود می‌بخشد. این دستگاه از کدک‌های aptX و aptX Adaptive پشتیبانی می‌کند و Sennheiser ادعا می‌کند که تأخیر آن به اندازه‌ای کم است که از بروز مشکلات همگام‌سازی لب جلوگیری می‌کند.

همچنین، یک آداپتور برای اتصال دانگل USB-A به پورت‌های USB-C در نظر گرفته شده است. به جز رنگ‌آمیزی مسی روی بدنه، Accentum Wireless SE تقریباً مشابه مدل استاندارد است. این بدان معناست که آنها می‌توانند بدون نیاز به آداپتور به عنوان هدفون‌های بلوتوث معمولی نیز کار کنند. Sennheiser Accentum Wireless SE در هند با قیمت 13990 روپیه به فروش می‌رسد و دانگل BTD 600 نیز به صورت جداگانه با قیمت 5990 روپیه قابل خریداری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا