نرم افزار و اینترنت

یوتیوب ویژگی تایمر خواب را برای همه کاربران به اجرا درآورد

یوتیوب در حال ارائه برخی بهبودهای جدید است که به نظر می‌رسد بر اساس بازخوردهای کاربران باشد. اولین ویژگی، تنظیم سرعت پخش است که اکنون امکان تغییر آن با افزایش‌های 0.05 (به جای 0.25 فعلی) را می‌دهد، اگرچه حداکثر سرعت همچنان دو برابر است.

یوتیوب همچنین تایمر خواب خود را برای تمام کاربران گسترش می‌دهد که دقیقاً همانطور که انتظار می‌رود عمل می‌کند. شما می‌توانید تایمر را برای توقف پخش در 10، 15، 20، 30 یا 45 دقیقه، یک ساعت، یا زمانی که ویدیوی فعلی به پایان برسد، تنظیم کنید. این ویژگی پیش از این فقط برای کاربران پرمیوم موجود بود.

مرور در حالت افقی در iOS تا پایان سال بهبود خواهد یافت و مینی پلیر درون برنامه اکنون قابل تغییر اندازه و جابجایی است. شما قادر خواهید بود فهرست‌های پخش مشترک ایجاد کنید و تصاویر سفارشی خود را برای آن‌ها طراحی کنید، چه با استفاده از تصاویر خودتان و چه با استفاده از هوش مصنوعی. در اواخر سال، همچنین امکان رأی دادن به ویدیوهای موجود در فهرست‌های پخش فراهم خواهد شد.

نشان‌ها به برنامه‌های یوتیوب و یوتیوب موزیک در دستگاه‌های تلفن همراه اضافه می‌شوند، که ابتدا با تعداد محدودی شروع خواهد شد – مانند نشانی برای یکی از اولین اعضای پولی یک کانال یا کسی که آزمون‌ها را به درستی تکمیل کرده است. در نهایت، تجربه یوتیوب در تلویزیون شما حسی بیشتر سینمایی پیدا خواهد کرد.

این سرویس اعلام کرده است که منتظر رنگ‌های صورتی جدید و لمس‌های روشن دیگری باشید که پویایی بیشتری به یوتیوبی که می‌شناسید و دوست دارید، اضافه می‌کند. هنگامی که از صفحه کانالی در تلویزیون خود بازدید می‌کنید، یک ویدیو به صورت خودکار پخش می‌شود تا نمایشی از محتوای سازنده را به شما ارائه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا