سخت افزار

بلک شارک از کیبورد گیمینگ با اتصال سه گانه رونمایی کرد

بلک شارک کیبورد گیمینگ بی‌سیم جدیدی با مدل BKB02 در بازار چین معرفی کرده که قیمت این کیبورد 699 یوان (تقریباً 98 دلار) است. کیبورد گیمینگ دارای طرح‌بندی 84 کلیدی است و با یک دستگیره چندرسانه‌ای زیبا همراه شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا صدا را تنظیم کنند و به آسانی به عملکردهای چندرسانه‌ای دیگر دسترسی پیدا کنند.

این کیبورد با توجه به بازی‌های با کارایی بالا طراحی شده و مجهز به کلیدهای القایی تسلا با اندوکتانس فعال دوجهته است که اطمینان از فشارهای کلیدی پایدار و واکنش‌گرا را بدون تأثیرپذیری از عوامل محیطی فراهم می‌کند. فاصله فعال‌سازی قابل تنظیم از 0.2 میلی‌متر تا 3.3 میلی‌متر است، که این کیبورد را برای بازی و استفاده‌های اداری مناسب می‌سازد. همچنین، تأخیر درجه‌ی بازی 1 میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد.

این کیبورد جدید با ساختار گسکت پنج لایه طراحی شده که دوام بیشتری دارد، ضربه‌گیری مؤثری را ارائه می‌دهد و تجربه‌ای آرام‌تر و راحت‌تر در تایپ فراهم می‌کند. همچنین مجهز به فناوری Quick Trigger and Reset (RT) برای فعال‌سازی سریع کلیدها، به همراه N-Key Rollover (NKRO) و ضد شبح است تا گیم‌پلی بدون وقفه‌ای را تضمین کند.

همچنین، به طور کامل قابل تعویض بوده و به گیمرها امکان می‌دهد تا تنظیمات خود را به صورت انعطاف‌پذیر شخصی‌سازی کنند. کیبورد بازی بی‌سیم Black Shark از اتصالات Wired، بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی می‌کند که آن را با دستگاه‌های متنوعی سازگار می‌سازد. کیبورد دارای کلاهک‌های شفاف PBT به سبک پودینگ برای چسبندگی بهتر و پایه‌ای مشکی با لهجه‌های بنفش و آبی است که ظاهری الهام‌گرفته از ماشین به آن می‌بخشد.

همراه با نرم‌افزار انحصاری Black Shark برای سفارشی‌سازی سفر، نور و ماکروهای کلیدی، برای گیمرهایی که به دنبال عملکرد و سبک هستند، ایده‌آل است. علاوه بر این، با نور پس‌زمینه نئون RGB و چراغ تنفسی لوگوی Black Shark، کاربران می‌توانند نور را به سلیقه خود تنظیم کنند و به تنظیمات بازی خود ظاهری شیک اضافه نمایند. کنترل‌های روشنایی شامل حالت‌های مختلف و سطوح روشنایی قابل تنظیم است که از طریق کلیدهای میانبر عملکردی قابل دسترسی است. کیبورد با توجه به نور پس‌زمینه و حالت اتصال، تا 120 ساعت عمر باتری دارد و مجهز به پورت USB-C برای شارژ C-to-C است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا