گوناگون

Apple Pay حالا با مرورگرهای iOS و دسکتاپ متفرقه کار می کند

Apple Pay حدود ده سال است که کار خود را آغاز کرده و اپل با معرفی برخی ویژگی‌های جدید در WWDC، این مناسبت را جشن می‌گیرد. اکنون، اگر iOS 18 یا iPadOS 18 را بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کرده‌اید، می‌توانید از خدمات پرداخت Apple Pay در مرورگرهای شخص ثالث و همچنین روی کامپیوترهای شخصی استفاده کنید.

برای پرداخت‌های انجام شده روی کامپیوتر، لازم است که یک کد QR را با استفاده از آیفون یا آیپد خود اسکن کنید. این ویژگی فقط در برخی بازارهای خاص قابل دسترسی است. همچنین، اضافه کردن کارت‌های پشتیبانی شده به Apple Wallet در آیفون شما اکنون آسان‌تر شده است. با استفاده از ویژگی ‘Tap to Provision’، می‌توانید با ضربه زدن به پشت تلفن خود به یک کارت NFC مجاز، آن را به کیف پول خود اضافه کنید، اگرچه ممکن است نیاز باشد که کد امنیتی را به صورت دستی وارد کنید.

با این وجود، ‘Tap to Provision’ در تمام نقاط دنیا در دسترس نیست. اپل اخیراً پشتیبانی از خدمات Buy now, pay later (BNPL) شخص ثالث را در Apple Pay آغاز کرده است، که با گزینه پرداخت با Klarna در ایالات متحده و بریتانیا شروع شده است. این شرکت قصد دارد در آینده گزینه‌های بیشتری برای پرداخت اقساطی، از جمله با Citi، Synchrony و صادرکنندگان واجد شرایط Apple Pay از طریق Fiserv در آمریکا را اضافه کند.

Klarna نیز در آینده به عنوان یک گزینه در کانادا در دسترس خواهد بود. اپل در اوایل امسال گزینه Pay Later خود را متوقف کرده است. در عین حال، کاربران Apple Pay در آمریکا می‌توانند از کارت‌های اعتباری Discover واجد شرایط برای استفاده از جوایز در هنگام پرداخت استفاده کنند. پشتیبانی از جوایز صادرکنندگان دیگر و در کشورهای بیشتری نیز در دست اقدام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا