هوش مصنوعی

اپلیکیشن ChatGPT برای ویندوز منتشر شد

OpenAI در حال تست یک نسخه از اپلیکیشن ChatGPT برای ویندوز است که فعلاً تنها برای کاربران پرداخت‌کننده قابل دسترسی است. شما می‌توانید این نسخه اولیه را از مایکروسافت استور دانلود کنید. همانند نسخه مک، اپلیکیشن ChatGPT برای ویندوز به شما اجازه می‌دهد تا سوالات خود را از یک ربات چت هوش مصنوعی در یک پنجره اختصاصی بپرسید که می‌توانید همزمان با سایر برنامه‌های خود باز نگه دارید.

با فشردن میانبر Alt + Space، به سرعت می‌توانید به این برنامه دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا فایل‌ها و تصاویر را به ChatGPT آپلود کنید و به نسخه پیش‌نمایش مدل OpenAI o1 با قابلیت استدلال دسترسی پیدا کنید. با این وجود، این اپلیکیشن هنوز از برخی ویژگی‌ها مانند حالت صوتی پیشرفته بی‌بهره است.

کمی پس از راه‌اندازی اپلیکیشن ChatGPT توسط OpenAI در ماه ژوئن برای مک، یک توسعه‌دهنده یک آسیب‌پذیری امنیتی را کشف کرد که مکالمات را به صورت متن ساده ذخیره می‌کرد. OpenAI از آن زمان این مشکل را حل کرده و اکنون داده‌های ذخیره‌شده محلی را رمزنگاری می‌کند. در حالی که فقط اعضای ChatGPT Plus، Enterprise، Team و Edu می‌توانند از این برنامه در ویندوز بهره ببرند، OpenAI اعلام کرده است که قصد دارد این برنامه را در اواخر سال جاری برای همه کاربران عرضه کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا