لپ تاپ

فوجیتسو از سبک ترین لپ تاپ 14 اینچی جهان پرده برداشت

فوجیتسو لپ‌تاپ FMV Zero Lifebook WU5/J3 را به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی جهان با وزن فقط 634 گرم معرفی کرده است. این دستگاه برای متخصصانی طراحی شده که نیاز به حفظ کارایی در حین حرکت دارند. WU5/J3 با تلفیقی از پرتابل بودن، مقاومت و قابلیت‌های هوش مصنوعی، در پی پاسخگویی به نیاز رو به افزایش برای لپ‌تاپ‌های مطمئن و با عملکرد بالا برای کار در منزل و سفر است.

این لپ‌تاپ که از فیبر کربنی ساخته شده، استانداردهای نظامی MIL-STD-810H را دارا می‌باشد و در برابر سقوط، ضربه و فشار مقاوم است، که آن را برای افرادی که زیاد در حرکت هستند، مانند متخصصان مسافرتی یا کارکنان هیبرید، ایده‌آل می‌سازد. با افزایش رواج کار از راه دور، تقاضا برای دستگاه‌هایی که به راحتی قابل حمل هستند بدون آنکه کیفیت عملکرد یا استحکام ساختاری کاهش یابد، در حال افزایش است.

این لپ تاپ با پردازنده‌های اینتل Core Ultra 5 125U یا Core Ultra 7 155U عرضه شده، که هر دو دارای NPUهای تقویت‌کننده هوش مصنوعی برای بهبود شتاب سخت‌افزاری ویژگی‌های مبتنی بر AI مانند کوپایلت در ویندوز 11 و آفیس 2024 هستند. این دستگاه‌ها از 8 تا 64 گیگابایت رم و حافظه SSD با ظرفیت‌های 256 گیگابایت تا 2 ترابایت پشتیبانی می‌کنند.

مدل WU5/J3 مجهز به ابزارهای داخلی هوش مصنوعی است؛ ویژگی‌هایی مانند حذف نویز در تماس‌های ویدیویی صداهای پس‌زمینه را مسدود کرده و امکان ورود سریع به سیستم با اثر انگشت یا تشخیص چهره را فراهم می کند. این لپ‌تاپ همچنین دارای واحد پردازش عصبی AI است که وظایفی مانند ویندوز کوپایلت و آفیس 2024 را تسریع می‌بخشد و بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

WU5/J3 با وجود ساختار سبک وزن خود، از اتصالات کاملی برخوردار است، شامل دو پورت USB-A، دو پورت USB-C، یک پورت HDMI کامل، یک پورت اترنت، یک اسلات microSD و یک جک هدفون می شود. این مدل بین 6 تا 11 ساعت عمر باتری دارد و از شارژ موبایل پشتیبانی می‌کند، که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده‌های طولانی‌مدت تبدیل می‌کند. FMV Zero WU5/J3 فعلاً فقط برای پیش‌سفارش در ژاپن با قیمت پایه 197900 ین (تقریباً 1325 دلار) در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا