موبایل و تبلت

اینفینیکس Hot 50 Pro Plus با نمایشگر 120 هرتز معرفی شد

اینفینیکس Hot 50 Pro Plus که هفته گذشته رویت شده بود، به طور رسمی رونمایی شد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گوشی، طراحی زیبای آن با ضخامت تنها 6.8 میلی‌متر است که اینفینیکس آن را به عنوان “نازک‌ترین گوشی هوشمند با طراحی خمیده سه بعدی SlimEdge در جهان” معرفی کرده است.

Hot 50 Pro Plus یک گوشی هوشمند 4G است که توسط چیپست هلیو G100 پردازش شده و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان آن را از طریق کارت microSD ارتقا داد. اینفینیکس هنوز جزئیات کاملی از مشخصات Hot 50 Pro Plus را ارائه نداده، اما بر اساس چندین ویدیو منتشر شده در کانال یوتیوبش، تایید کرده که این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED خمیده 120 هرتز با محافظ گوریلا گلس، یک دوربین سلفی در مرکز صفحه و یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای احراز هویت بیومتریک است.

همچنین، صفحه نمایش قابلیت کار با انگشتان مرطوب و چرب را دارد. Hot 50 Pro Plus با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی که از طریق پورت USB-C تا 33 وات شارژ می‌شود، روانه بازار شده است. این گوشی هوشمند همچنین دارای گواهینامه IP54 و بلندگوهای دوگانه با تنظیم JBL است. علاوه بر این، Hot 50 Pro Plus از معماری TitanWing بهره می‌برد که “ظرافت فوق‌العاده باریک را با دوام بی‌نظیر ترکیب می‌کند.”

این گوشی در سه رنگ مختلف عرضه شده و در کنیا برای پیش‌خرید از طریق چندین فروشگاه آنلاین در دسترس است. با این حال، برای دانستن تمام جزئیات، باید منتظر ماند تا اینفینیکس برگه مشخصات کامل Hot 50 Pro Plus را در وب‌سایت خود منتشر کند، زیرا برخی از مشخصات منتشر شده توسط فروشگاه‌ها با اطلاعات ارائه شده توسط اینفینیکس در ویدیوهایش مطابقت ندارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا