موبایل و تبلت

سامسونگ Galaxy Fold Special Edition را با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه کرد

پس از چندین افشاگری در ماه‌های اخیر، سامسونگ امروز به طور رسمی Galaxy Fold Special Edition را در بازار داخلی خود، کره جنوبی، معرفی کرد که از 25 اکتبر قابل سفارش خواهد بود. نسخه ویژه گلکسی زد فولد جدید، نازک‌ترین و سبک‌ترین مدل در سری گلکسی زد فولد است. این مدل با ضخامت 10.6 میلی‌متر و وزن 236 گرم، 1.5 میلی‌متر نازک‌تر و 3 گرم سبک‌تر از مدل گلکسی زد فولد 6 موجود می‌باشد.

همچنین، تنها در رنگ سایه‌ی مشکی موجود بوده و طرح راه‌راه بدنه به آن ظاهری مدرن می‌بخشد. صفحه نمایش اصلی تاشو اکنون با یک صفحه نمایش 8.0 اینچی با نسبت 20:18 ارائه می‌شود که بزرگ‌ترین صفحه نمایش در سری گلکسی زد فولد به شمار می‌رود. صفحه‌نمایش خارجی نیز اکنون با یک نمایشگر 6.5 اینچی با نسبت 21:9 عرضه شده که نسبت تصویری طبیعی‌تر و معمولی‌تری مشابه یک گوشی هوشمند ارائه می‌دهد تا استفاده از آن راحت‌تر باشد.

برای مقایسه، مدل گلکسی زد فولد 6 فعلی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی است. با طراحی باریک جدید، نسخه ویژه گلکسی زد فولد برای اولین بار در سری گلکسی زد، اکنون با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. علاوه بر دوربین اصلی، این گوشی هوشمند جدید مجهز به دوربین تلسکوپی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 10 مگاپیکسلی، دوربین زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است.

Galaxy Z Fold Special Edition به طور پیش‌فرض با 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی برای عملکرد برتر و تجربه هوش مصنوعی به بازار عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند جدید ویژگی‌ها و مشخصات مشابهی با نسخه فعلی گلکسی Z Fold 6 دارد که پیش‌تر در بازار موجود بود. سامسونگ Galaxy Z Fold Special Edition از طریق Samsung.com و فروشگاه‌های آنلاین رسمی T Direct Shop، KT.com و Uplus.com با قیمت 2,789,600 وون (معادل تقریبی 2,035 دلار) قابل سفارش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا