نرم افزار و اینترنت

Samsung Health یک آپدیت بزرگ با ویژگی ها و ادغام های جدید دریافت کرد

اپلیکیشن Samsung Health برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی امروز به‌روزرسانی مهمی دریافت کرد که قابلیت‌های جدیدی برای مدیریت سلامت ارائه می‌دهد. با ویژگی‌ها و ادغام‌های تازه، این برنامه به‌روز شده، به کاربران امکان می‌دهد تا به سوابق سلامتی خود دسترسی پیدا کنند، داروهایشان را مدیریت نمایند و میزان مصرف غذای روزانه‌شان را ردیابی کنند.

ویژگی جدید Health Records در برنامه Samsung Health به کاربران اجازه می‌دهد که به سادگی به سوابق پزشکی خود از کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشتی مهم دسترسی داشته باشند. برای فعال‌سازی این ویژگی، سامسونگ با پلتفرم b.well Connected Health در ایالات متحده همکاری کرده است.

این پلتفرم، داده‌های بهداشتی را از ارائه‌دهندگان متنوعی چون athenahealth، Cerner Health، Epic Systems و Veradigm جمع‌آوری می‌کند. برنامه Samsung Health حالا قادر است به کلیه اطلاعات سلامتی شخصی، شامل سوابق واکسیناسیون، نسخه‌ها، بازدیدهای پیشین از بیمارستان و نتایج آزمایش‌ها دسترسی داشته باشد. کاربران می‌توانند در هر زمان که نیاز داشته باشند، به این اطلاعات بدون هیچ مشکلی دسترسی پیدا کنند.

سامسونگ سال گذشته ویژگی نظارت بر داروها را در آمریکا معرفی کرد که به یکی از ویژگی‌های محبوب در بین کاربران برنامه سلامت سامسونگ تبدیل شده است. این شرکت اکنون ویژگی ردیابی داروها را با امکانات جدید و دسترسی گسترده‌تر توسعه می‌دهد. با قابلیت جستجوی بصری جدید، کاربران می‌توانند داروها را با اسکن بطری قرص خود با تلفن همراه به لیست داروهای شخصی خود اضافه نمایند.

پس از اضافه کردن دارو، کاربران قادر خواهند بود پیشرفت دارو، برنامه‌های دوز و سایر موارد را از طریق داشبورد ردیابی کنند. سامسونگ همچنین در حال توسعه قابلیت ردیابی داروها به کشورهای کره جنوبی و هند است. برای فعال‌سازی این ویژگی، سامسونگ با Elsevier در آمریکا، مرکز اطلاعات دارویی کره (KPIC) و Tata 1mg در هند همکاری کرده است.

ویژگی ردیابی غذا اکنون با اسکن بارکد برای ثبت آسان‌تر جزئیات غذایی مانند نام، کالری و اطلاعات تغذیه‌ای تکمیل شده است. سامسونگ با FatSecret برای ادغام اطلاعات تغذیه‌ای در برنامه همکاری نموده است. این ویژگی جدید ابتدا در ایالات متحده و برخی کشورهای اروپایی شامل فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و لهستان در دسترس خواهد بود و سامسونگ قصد دارد آن را به بازارهای دیگر نیز گسترش دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا