نرم افزار و اینترنت

اپل سرویس تست بتا Testflight را با دعوت‌نامه‌های بازطراحی‌شده به روز کرد

بر اساس گزارش TechCrunch، سرویس آزمایش بتا Testflight اپل به‌روزرسانی قابل توجهی دریافت کرده است. این به‌روزرسانی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا کنترل دقیق‌تری بر این داشته باشند که چه کسانی می‌توانند به نسخه‌های بتا ملحق شوند و چگونه ویژگی‌های جدید را به اشتراک بگذارند. همچنین، آزمایش‌کنندگان بتا می‌توانند پیش از پیوستن به برنامه، اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنند.

توسعه‌دهندگان همچنین قادرند معیارهای مختلفی را برای دسترسی به نسخه بتا تعیین کنند. این امکان باید به آنها کمک کند تا گروه‌های آزمایشی خود را به افراد خاصی محدود نمایند، مثلاً به کاربرانی که از نوع خاصی از دستگاه یا نسخه‌ای از سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. Testflight به طور پیش‌فرض حداکثر 10000 دعوت‌نامه ارائه می‌دهد که به رزرو جایگاه برای مخاطبان مورد نظر کمک می‌کند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند این حداکثر تعداد را به هر تعدادی که مایلند کاهش دهند. به‌روزرسانی‌ها امکان کنترل بیشتری بر دعوت‌های بتا را فراهم می‌آورند، چرا که این امکان را می‌دهند تا ویژگی‌ها و محتوای جدید را مورد توجه قرار دهند. اپل اعلام کرده است که نسخه‌های بتای برنامه‌هایی که پیش‌تر برای انتشار تأیید شده‌اند، اکنون می‌توانند شامل اسکرین‌شات‌ها و دسته‌بندی برنامه‌ها در کنار دعوت‌نامه باشند.

سازندگان برنامه نیز قادر به مشاهده معیارهای مربوط به موفقیت دعوت‌های بتا هستند، که شامل اطلاعاتی درباره تعداد افرادی که دعوت را دیده‌اند، کسانی که در آن شرکت کرده‌اند و دلایل رد کردن دعوت توسط افراد می‌شود. همچنین، دعوت‌نامه‌های بتا برای کاربران می‌توانند شامل یک فیلد بازخورد باشند تا افراد بتوانند دلایل عدم دانلود یک برنامه را به توسعه‌دهنده اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا