نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن آیفون Blackmagic Camera اکنون از کنترل دوربین پشتیبانی می کند

Blackmagic Design یک به‌روزرسانی مهم برای اپلیکیشن Blackmagic Camera منتشر کرده که ویژگی‌های تازه‌ای را به‌ویژه برای کاربران آیفون 16 ارائه می‌دهد. ویژگی اصلی جدید، پشتیبانی از قابلیت Camera Control می‌باشد که به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات دوربین مانند زوم، نوردهی، فوکوس و ISO را از طریق دکمه Camera Control به آسانی تنظیم کنند.

این به‌روزرسانی، پس از نسخه 2.0 عرضه شده که در ماه آگوست پشتیبانی از آیپد را اضافه کرده بود.  اکنون اپلیکیشن از دسترسی مستقیم از طریق مرکز کنترل، صفحه قفل و دکمه کنترل دوربین آیفون پشتیبانی می‌کند، که استفاده از آن را برای کاربران سهولت بخشیده است. Blackmagic همچنین پشتیبانی از لوازم جانبی را با افزودن سازگاری با دستگاه‌های مجهز به DockKit، از جمله گیمبال Insta360 Flow Pro، گسترش داده که انعطاف‌پذیری بیشتری را به کاربران برای فیلم‌برداری تثبیت‌شده در حرکت می‌دهد.

و در آخر، Blackmagic Camera 2.1 امکان ضبط با نرخ بیت بالاتر برای کدک‌های H.264 و H.265 را معرفی می‌کند، که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌هایی با کیفیت بهتر بدون استفاده از ProRes ضبط کنند. این تغییر می‌تواند به کاهش نیازهای ذخیره‌سازی فیلم کمک کند، بدون اینکه کیفیت را کاهش دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا