آمازون به تازگی طی رویدادی غیرمنتظره از نسل جدید Echo Show با نمایشگر بزرگتر و صدای بهبودیافته رونمایی کرد.  آمازون اکو شو نسل دوم طراحی کسل کننده مدل نخست را کنار گذاشته و حالا از طراحی مینیمال تری با یک نمایشگر 10 اینچی برخوردار شده است.

صدای دالبی و طراحی بی نظیر این محصول، رقابت سختی را برای گوگل ایجاد خواهد کرد و در این محصول تمامی قابلیت های هوشمند را در اختیار خواهید داشت. این محصول با قیمت 230 دلار تا ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

Echo Show، محصول قدرتمند و پیشرفته ی آمازون، قابلیت های گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد که می توان به قابلیت تماشای ویدیوها، برقراری تماس تصویری، راهنمای آشپزی و موارد این چنینی اشاره کرد. این نمایشگر همچنین برای چت های تصویری از طریق اسکایپ، تماشای موزیک ویدیوهای Vevo و همچنین تماشای تلویزیون از طریق اپلیکیشن های Hulu و NBC کاربردی ظاهر می شود.

با استفاده از هشت میکروفون، نسل دوم اکو شو به قدرتمندترین قابلیت تشخیص گفتار در میان تمام دیوایس های سری اکو مجهز است و هاب داخلی Zigbee می تواند دستگاه را با سایر دیوایس های هوشمند خانگی ادغام کند؛ درست مانند اکو پلاس.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *